Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vad göra av tjejjerna på land när man sticker ut?

  • jakobb

    Medlem
    27 mars, 2013 vid 08:08

    hårt mot hårt! det är så de måste tas!!

  • jesper-b

    Medlem
    28 mars, 2013 vid 07:32

    Vilka är “de”?

    Feminister, tjejerna på land, rasister, obildade, svartskallar, kitesurfare….

    Det är sååååå otroligt produktivt att bedöma individer som en kategori (rimmar på ironi).

    Och visst kan man sätta hårt mot hårt – djävla idioter!!!!!! – men en annan väg är att försöka nyansera och diskutera sakfrågor. Jag håller dock med om inlägget att jag borde låta bli att hänga här. Jag tycker några av inläggen ovan visar att “ni” (inte som kategori utan de som skrivit några av inläggen ovan). Klarar av att göra bort er så bra utan min hjälp.

    Försök att mogna lite med åren, annars kanske du landar som någon slags ensam bitter smygrasist, arg på allt som har med framsteg och utveckling att göra, bara ett litet tips.

    Over and out.

    Ladda bajset!

    /JB

  • jakobb

    Medlem
    28 mars, 2013 vid 20:20

    fan lugna ner dig JB, verkar som du är lite arg ju. Du verkar ju ha missat det här med skämt och ironi fullständigt, men du kan ju be någon förklara det, så kommer du förstå att ingen verkligen menar att man ska låsa in sin tjej i bilen när man är ute och surfar. För övrigt verkar du ju finnas mycket i samhället som du är missnöjd med, men det kan du väl ta på miljöpartiets forum eller nåt. 🙂

  • dawwg

    Medlem
    29 mars, 2013 vid 11:57

    @Jesper B 708570 wrote:

    Vilka är “de”?

    Feminister, tjejerna på land, rasister, obildade, svartskallar, kitesurfare….

    Det är sååååå otroligt produktivt att bedöma individer som en kategori (rimmar på ironi).

    Och visst kan man sätta hårt mot hårt – djävla idioter!!!!!! – men en annan väg är att försöka nyansera och diskutera sakfrågor. Jag håller dock med om inlägget att jag borde låta bli att hänga här. Jag tycker några av inläggen ovan visar att “ni” (inte som kategori utan de som skrivit några av inläggen ovan). Klarar av att göra bort er så bra utan min hjälp.

    Försök att mogna lite med åren, annars kanske du landar som någon slags ensam bitter smygrasist, arg på allt som har med framsteg och utveckling att göra, bara ett litet tips.

    Over and out.

    Ladda bajset!

    /JB

    Nu tycker jag att du uttrycker dig slarvigt och kategoriskt fast du säger att vi ska va snälla? 🙂
    Du har ju heeeeelt å hållet missat poängen med denna tråden (du är f ö ute å slirar på fel forum grabben!!). Tjejerna ska väll fan inte stoppas i bilen?! De ska ju stå å launcha kitesen i bikini!!:cool2: Förstår att du som brädseglare tycker att jag är sexistisk, kvinno hatare, mansgris osv. osv. men det måste ju helt bero på att ni inte har något som behöver launchas av en snygg flickvän med välsvarvad kropp 😉

  • tomw

    Medlem
    29 mars, 2013 vid 22:27

    OK, JB hade en poäng.

  • pjoter

    Medlem
    30 mars, 2013 vid 06:27

    Va oväntad den här tråden blev!

    Kul att en sjukt oseriös tråd som hade kunnat bli riktigt kul både för oss feminister och även andra mindre begåvade människor helt plötsligt tog en vändning och började handla om folks åsikter på riktigt.

    Jag tror det bästa är att begrava den här tråden å starta en ny likadan med RÖD text där ideerna kan flöda. I den här tråden finns det inte mycket att diskutera. Antingen håller man med JB eller så kanske man borde ge tusan i att ventilera sina åsikter för man framstår ändå bara som korkad. Att seriöst skämta om feminism och kitebitches är väl ungefär lika smidigt som att skämta om invandrare och potatis i parketten. A big no no om man inte är 13 år och hört skämtet för första gången.

  • jakobb

    Medlem
    30 mars, 2013 vid 10:20

    Nä grabbar nu tycker jag vi lättar upp stämningen med ett litet skämt

    Hur många mansgrisar krävs det för att byta en glödlampa?
    – Ingen. Låt kärringen diska i mörkret.

    hahaaa 🙂

  • jakobb

    Medlem
    30 mars, 2013 vid 10:23

    ojoj grabbar och tjejer menar jag ju givetvis

  • pelle-surf

    Medlem
    30 mars, 2013 vid 11:05

    Här kommer en till.

    Vill ni höra en vits ?
    – alla stolar har en sits

    Detta är ju verkligen humor på hög nivå, som speglar tråden ganska bra.
    Glad påsk på er ungdomar ,gubbar och kärringar 😉

  • vindsokaren

    Medlem
    30 mars, 2013 vid 12:14

    Jobbigt bara när ingen bryr sig om min passion.På jobbet är man konstig,föräldrar viftar bort intresset
    som lek,Min fru har aldrig varit intresserad av friluftsliv.

  • dawwg

    Medlem
    30 mars, 2013 vid 16:38

    @TomW 708653 wrote:

    OK, JB hade en poäng.

    har ju aldrig varit fråga om agg här va? ren å skär nätmobbing/kul skämt 🙂

  • dawwg

    Medlem
    30 mars, 2013 vid 16:40

    @vindsökaren 708676 wrote:

    Jobbigt bara när ingen bryr sig om min passion.På jobbet är man konstig,föräldrar viftar bort intresset
    som lek,Min fru har aldrig varit intresserad av friluftsliv.

    dudesen å dudettesen i din närhet är nog lite torra va? (hehe, ordagrannt) det går helt enkelt inte att förklara för någon oinvigd vad det innebär. aiight?

  • dawwg

    Medlem
    30 mars, 2013 vid 16:42

    @jakobb 708673 wrote:

    ojoj grabbar och tjejer menar jag ju givetvis

    Vill du höra ett väldigt roligt skämt?

    Kvinnors rättigheter 😉

  • tomw

    Medlem
    30 mars, 2013 vid 19:09

    jag jobbade med en man i 15 år-han är en bra kille-fast av den äldre generation. En gång hans fru var på kontoret och sa att hon skulle åka till ” kvinno kan” mässa i Göteborg. Han slängde ut ” va fan, det måste vara den minsta mässa någonsin ! ha ha ” . Shit, vilken blick han fick av henna.

  • dawwg

    Medlem
    30 mars, 2013 vid 20:11

    hahahahaha! den va jäkligt kul faktiskt! 🙂

Sida 3 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vad göra av tjejjerna på land när man sticker ut?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.