Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vad hände här?

  • supergleiter

    Medlem
    10 december, 2008 vid 17:21

    Det är en förvarning på
    The Day The earth Stood Still :cool2:

    Förresten: Nåt tips på surfspot i januari nu när man blivit lock-outad från Volvo?

  • basse

    Medlem
    10 december, 2008 vid 19:24

    Häng på till SA.. det blir fett. Annars har du väl Maui och Cap Verde att välja på också. Säkert en massa till som jag inte kommer på nu. Irland kanske….. verkar ju bli stort med vind i helgen!

  • impact

    Medlem
    10 december, 2008 vid 19:43

    @Basse 520491 wrote:

    Häng på till SA.. det blir fett. Annars har du väl Maui och Cap Verde att välja på också. Säkert en massa till som jag inte kommer på nu. Irland kanske….. verkar ju bli stort med vind i helgen!

    Ja och speciellt Chile somär högaktuellt nu för tiden, på lördag blir det fett på Matanzas….

  • supergleiter

    Medlem
    10 december, 2008 vid 22:11

    @Basse 520491 wrote:

    Häng på till SA.. det blir fett. Annars har du väl Maui och Cap Verde att välja på också. Säkert en massa till som jag inte kommer på nu. Irland kanske….. verkar ju bli stort med vind i helgen!

    För en mindre insatt. SA = Sydafrika?
    Funderar på det eller Jeri/Fortaleza. Irland är för kallt. Men tack för tipsen!
    Lär bli en sista minuten 🙂

    @Impact 520498 wrote:

    Ja och speciellt Chile somär högaktuellt nu för tiden, på lördag blir det fett på Matanzas….

    Det där Matanza – var ligger det?

    edit: Är ju ingen monsterwaverider än så söker lite snällare vågor med korallfri botten…

  • andreas-f

    Medlem
    12 december, 2008 vid 16:08
  • supergleiter

    Medlem
    12 december, 2008 vid 21:37

    @Andreas F 520797 wrote:

    http://www.boardseekermag.com/travel_features/Windsurfing-in-Chile/Mantanzas-Region-056.html

    Nästa år…

    danke. trodde det var Matanzas på Cuba. Lutar år barbados eller SA i jan-feb.

    Sorry att jag snodde din tråd Johan, men kan det inte ha att göra med det här?
    http://www.thedaytheearthstoodstillmovie.com/

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vad hände här?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.