Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vad händer med hösten??

  • ola-h

    Medlem
    22 september, 2008 vid 08:13

    Den tidiga hösten är den nya sommaren (rent vindmässigt). Vindäsongen är november-januari nu för tiden.

  • c_c

    Medlem
    22 september, 2008 vid 08:26

    Jag börjar tro att jag är en bidragande orsak till att det inte blåst på ett tag nu… det verkar hända varje gång jag uppdaterar någon surfpryl. Sedan jag införskaffade en ny 5.0:a för några veckor sedan har det inte blåst nämnvärt på västkusten.

    Ännu värre var det när jag skaffade en ny 3.5:a och 370-mast en tidig vår för några år sedan… då blåste det inte på 1,5 månad!

    Kanske skulle man köpa ett gammalt formula-kit, bara för att lura vinden.. då skulle det väl blåsa 4.2 varje dag?! 😉

    Men glädjande nog, för er andra, så ska jag på svensexa nu på lördag så då lär det ju blåsa iaf!

  • ola-h

    Medlem
    22 september, 2008 vid 08:30

    Aha. Jag får genast dra tillbaka mina annonser på 3.5 och 4.0-segel och stället sälja 7.0 och 7.3. Önskvärt är om någon i Åsa köper dem, men jag kan även tänka mig att sälja till Torö.

  • c_c

    Medlem
    22 september, 2008 vid 08:37

    @Ola H. 501550 wrote:

    Aha. Jag får genast dra tillbaka mina annonser på 3.5 och 4.0-segel och stället sälja 7.0 och 7.3. Önskvärt är om någon i Åsa köper dem, men jag kan även tänka mig att sälja till Torö.

    Japp, du tänker helt rätt Ola!

  • glader

    Medlem
    22 september, 2008 vid 09:13
    Ola H.;501550 wrote:
    Aha. Jag får genast dra tillbaka mina annonser på 3.5 och 4.0-segel och stället sälja 7.0 och 7.3. Önskvärt är om någon i Åsa köper dem, men jag kan även tänka mig att sälja till Torö.

    Nja, alltså, om du behåller dina 3.5 och 4.0 så kommer det inte att blåsa för att du då är så väl rustad med (gissar jag) reservuppsättningar småsegel. Säljer du dem kommer det inte att blåsa för att någon blivit ny-kittad.

    Vindgudarna går liksom inte på vad som helst…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vad händer med hösten??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.