Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vad har ni för bisyssla? Dvs arbete, studier etc

  • nisseman

    Medlem
    2 maj, 2005 vid 17:21

    åså va de en kock åxå.

  • j_lydevik

    Medlem
    2 maj, 2005 vid 17:24

    Ja just det!

  • gurra1978

    Medlem
    2 maj, 2005 vid 18:04

    Jag blir färdig kemiingenjör till sommaren och därefter blir det till att köra sopor igen, bästa sommarkneget som finns cool.gif Under tiden ska jag söka lite mer kvalificerade jobb på någon blåsig ort grin.gif

  • anonym-anvandare

    Medlem
    2 maj, 2005 vid 18:46

    Svar till:


    Är kanske Sveriges ända V-surfande murare/Kakelsättare? grin.gif

    [/ QUOTE ]

    Tänkte just säga att det inom motocross-sporten är väldans mycket byggjobbare.

    Kanske är det att man som vindsurfare måste kämpa länge och träget som drar till sig en viss kategori av människor som också dras till “ovanliga” jobb?

    /Niclas

  • visby

    Medlem
    2 maj, 2005 vid 22:29

    Jag är företagare och kan välja att jobba precis när jag vill.
    Det blir perfekt när jag kommer igång med surfandet! laugh.gif

  • surf_matz

    Medlem
    3 maj, 2005 vid 04:00

    Fan, blev lite avundsjuk när man läste om den dykande marinekologen eller vad det var… Behöver ingen hjälp av en förlegad gammal röjdykare?
    Annars så gör jag exjobbet i Perth, dödar ganska många djur och räknar aldeles för många celler. Kommer hem i Juli, Pank, bostadslös och arbetslös. Jag skall försöka återvända hit för att forska på förhållandet mellan vågor och vind laugh.gif, på fritiden hoppas jag kunna hålla på med neurologi.
    /Mats Hellström

  • jacke

    Medlem
    3 maj, 2005 vid 22:18

    Jobbar som brandman i luleå..
    Inväntar islossningen!!!

  • pajas

    Medlem
    13 maj, 2005 vid 10:54

    Jag jobbar som skyltmakare/Montör ….och flyttar snart från STHLM efter nästan 3 år utan surf…. nu blir det hus i småland med plats för en massa surfprylat och nära till vatten och inte toklångt till Öland

  • anonym-anvandare

    Medlem
    13 maj, 2005 vid 18:46

    Mitt arbete är att söka arbete och det trivs jag bra med, dvs, det ger mycket tid över till surf.

  • maki5836

    Medlem
    14 maj, 2005 vid 15:37

    Pluggar till sjuksköterska, vill jobba i ambulans…

  • anonym-anvandare

    Medlem
    14 maj, 2005 vid 22:48

    Jobbar som frilansande fotograf.

    -och arrangera windsurfsession.se den 21 maj

    mvh ström
    P.s en kvälls session med 6.0 i solnedgången nu i kväll!!

  • dude

    Medlem
    15 maj, 2005 vid 07:08

    Själv har jag nyligen fått jobb som supportingenjör på symsoft i kista science tower och går oracle- och solariskurser för att sätta mig in i systemen med smsc, mmsc och prepaidsystem för mobiltelefoni. När jouren sätter igång har jag fredagarna lediga förutom var tredje vecka. Känn som en rätt bra lösning för möjligheter till surf. Sen får jag se om andra möjligheter finns också. Socialt, spännande och utmanande jobb dessutom.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    3 december, 2005 vid 00:07

    Jobbar på ett datorspelsföretag, sitter å bygger en massa olika objekt, vapen och byggnader och annat som behövs. Och simulerar explosioner och byggnader som faller samman bland annat.

    Enda som saknas är flextid, annars är det perfekt smile.gif

  • herodude

    Medlem
    3 december, 2005 vid 01:00

    gött å ta upp en tråd från i maj bara för att berätta det för oss…

  • macl3an

    Medlem
    3 december, 2005 vid 01:53

    Då fortsätter väl jag då.

    Pluggar civilingenjör (2:a året) på KTH och frilansar åt datortidningar.

Sida 8 av 11

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vad har ni för bisyssla? Dvs arbete, studier etc

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.