Val av freestyle bräda

This topic has 25 svar, 14 deltagare, and was last updated 4 years, 10 months sedan by  Walle_gbg.

• Författare
     oldschool 
    Deltagare

@Håkman 731476 wrote:

Gubbträning börjar i år! Straight Outta Fickebäck Veteranz Freestyle Clinics!!

Som blivande Fiskebäck-local (gubbe) ser man fram emot det!! Så det är 100 liter som är “go to” freestylebräda i Fiskebäck för en 77kg gubbtjyv om jag förstår saken rätt? 🙂

Robin 
    Deltagare

@Håkman 731476 wrote:

Gubbträning börjar i år! Straight Outta Fickebäck Veteranz Freestyle Clinics!!

Vad roligt!

Hakman 
    Deltagare

Oldschool – Yessir, då löser du både segelsnurr och hårdvind. Säg till när du ska segla så är jag på.

Robin – Jag kommer att köra intresseanmälan här på konfen, så vi kan få ihop ett ordentligt gäng.

Håkman

RichardFB 
    Deltagare

Lär ju bli rätt schysst uppslutning med tanke på att medelåldern här ligger nånstans runt 50år, känns det som…:grin:

Hakman 
    Deltagare

Jag diskriminerar inte, senior är allt över 24… Age is a state of mind and whatnot.

RichardFB 
    Deltagare

Jag är väl typ yngst här med mina 21år… vågar inte kalla mig för senior:grin: nu blev det OT 😀

AndreasM 
    Medlem

Är jakt efter freestyle bräda 100+ liter 1 till 2 år gammal. Gärna skate el. Jp. Helt dött på köp o sälj. Ingen som vill bli av med sin på västkusten?

Skickas från min iPhone via Tapatalk

rilster76 
    Deltagare

Har en fanatic skate 110 liter 2011 team edition till salu i superskick. Samma shape som 2013-2015 bgs versionen. Kan ev leveras längs västkusten upp till varberg nästa helg

AndreasM 
    Medlem

Är väl egentligen sugen på något nyare. Får suga lite på det. Antar att det var du som la ut den på köp o sälj så den gå nog fort iof.

Skickas från min iPhone via Tapatalk

tws 
    Deltagare

Freestylebrett blir støvsugd på 2-hand markedet i Norge. Ingen har det på lager. En billig, Lett og tidløs produksjon som bare fokuserer på 100L kan kansje tjene penger.

Walle_gbg 
    Deltagare

Gubb-fristajl! Jag är på. 🙂

Visar 11 inlägg - 16 till 26 (av 26 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

svara

Sveriges största community för vindsurfing, kitesurfing, vågsurfing och SUP sedan 1998
©2020 Surfzone - Share the Stoke

Logga in med

Facebook
 Google

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account