Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Val av freestyle bräda

  • robin

    Medlem
    18 mars, 2015 vid 10:10

    @Håkman 731476 wrote:

    Gubbträning börjar i år! Straight Outta Fickebäck Veteranz Freestyle Clinics!!

    Vad roligt!

  • hakman

    Medlem
    18 mars, 2015 vid 15:05

    Oldschool – Yessir, då löser du både segelsnurr och hårdvind. Säg till när du ska segla så är jag på.

    Robin – Jag kommer att köra intresseanmälan här på konfen, så vi kan få ihop ett ordentligt gäng.

    Håkman

  • richardfb

    Medlem
    18 mars, 2015 vid 22:49

    Lär ju bli rätt schysst uppslutning med tanke på att medelåldern här ligger nånstans runt 50år, känns det som…:grin:

  • hakman

    Medlem
    19 mars, 2015 vid 09:09

    Jag diskriminerar inte, senior är allt över 24… Age is a state of mind and whatnot.

  • richardfb

    Medlem
    19 mars, 2015 vid 13:41

    Jag är väl typ yngst här med mina 21år… vågar inte kalla mig för senior:grin: nu blev det OT 😀

  • andreasm

    Medlem
    26 mars, 2015 vid 19:19

    Är jakt efter freestyle bräda 100+ liter 1 till 2 år gammal. Gärna skate el. Jp. Helt dött på köp o sälj. Ingen som vill bli av med sin på västkusten?

    Skickas från min iPhone via Tapatalk

  • rilster76

    Medlem
    26 mars, 2015 vid 20:59

    Har en fanatic skate 110 liter 2011 team edition till salu i superskick. Samma shape som 2013-2015 bgs versionen. Kan ev leveras längs västkusten upp till varberg nästa helg

  • andreasm

    Medlem
    27 mars, 2015 vid 19:14

    Är väl egentligen sugen på något nyare. Får suga lite på det. Antar att det var du som la ut den på köp o sälj så den gå nog fort iof.

    Skickas från min iPhone via Tapatalk

  • tws

    Medlem
    29 mars, 2015 vid 10:25

    Freestylebrett blir støvsugd på 2-hand markedet i Norge. Ingen har det på lager. En billig, Lett og tidløs produksjon som bare fokuserer på 100L kan kansje tjene penger.

  • walle_gbg

    Medlem
    30 mars, 2015 vid 17:12

    Gubb-fristajl! Jag är på. 🙂

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Val av freestyle bräda

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.