Var e alla Lövstasurfare ???

This topic has 5 svar, 3 deltagare, and was last updated 2 years, 11 months sedan by  MrQuality-MrStoke.

• Författare
     henryk 
    Deltagare

f7ed13dab40291eb5f7d6e9bec6a973e.jpg

pete 
    Deltagare

Ta’t lugnt med grejorna i shorebrejket, Henryk! 🙂

/Peter

henryk 
    Deltagare

:-D. Var ju förvånansvärt bra på Lövsta idag, perfekt riktning, hyfsat tryck i 6,6 an…. dök upp ett antal gubbs som skulle ut när jag packade ihop, trevligt – lite som 80-talet va tillbaks 🙂

MrQuality-MrStoke 
    Deltagare

ahahaha.:grin: Jag var där och tror att jag har pratat okså med dig, men det gick åt helvete för mig hade en 6.7 och efter bara 10 min hamnade på brygga. 🙂

henryk 
    Deltagare

Joraa – såg att du tog upp grejerna på bryggan, var nog det enda rätta att göra i det läget… bara att komma igen, men kanske inte sticka ut i så mycket vind med dom prylarna 🙂

MrQuality-MrStoke 
    Deltagare

@henryk 742048 wrote:

Joraa – såg att du tog upp grejerna på bryggan, var nog det enda rätta att göra i det läget… bara att komma igen, men kanske inte sticka ut i så mycket vind med dom prylarna 🙂

Jag är fortfarande i nybörjare nivå, tänkte kunna hantera vinden med min utrustning men formligen ska fortfarande lära känna min bräda och segel och framförallt ska går ut med 5-8 knot i dags laget. Enligt windytv det var 11 knot i lördags. Kanske behöver en mindre segel när det blåser mycket, såg att du hade en hel serie seglar. Största problem var att jag trodde att jag var 100% i form men jag hade fortfarande lite förkylning i kroppen. Men jag kör på 😉

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

svara

Sveriges största community för vindsurfing, kitesurfing, vågsurfing och SUP sedan 1998
©2019 Surfzone - Share the Stoke

Logga in med

Facebook
 Google

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account