Varför tyst om Windsurfer LT i sve?

This topic has 8 svar, 4 deltagare, and was last updated 6 timmar, 34 minuter sedan by Profilbild på mes mes.

• Författare
    Profilbild på mes mes 
    Deltagare

1 användare tackade författaren för det här inlägget.
    Profilbild på Shaun Shaun 
    Deltagare
    <iframe src=”https://www.youtube.com/embed/B9FqEPkZWdg?feature=oembed&wmode=opaque&showinfo=0&#8243; style=”border: none” allow=”autoplay; encrypted-media” allowfullscreen=”” name=”fitvid0″></iframe>

Jäklar va cool! Riktig oldschool!

Profilbild på mes mes 
    Deltagare
    <iframe src=”https://www.youtube.com/embed/B9FqEPkZWdg?feature=oembed&wmode=opaque&showinfo=0&#8243; style=”border: none” allow=”autoplay; encrypted-media” allowfullscreen=”” name=”fitvid0″></iframe>

Jäklar va cool! Riktig oldschool!

old school fast med nya grejor…känns lite som Kona One men jag vet inte om det fortfarande Konas något…kul med så många i tävling iaf.

Profilbild på Bicless Bicless 
    Deltagare

Vi (Surfspot) kommer få hem dem, men det tar ca 4-5 månader från order till leverans och det är först senaste 2 månaderna man kunnat beställa. De som kör på dem nu fick nog i någon förproduktion.

Profilbild på mes mes 
    Deltagare

Vi (Surfspot) kommer få hem dem, men det tar ca 4-5 månader från order till leverans och det är först senaste 2 månaderna man kunnat beställa. De som kör på dem nu fick nog i någon förproduktion.

Spännande! Hur tror ni det kommer att funka? Jag får inte riktigt grepp om hur det har gått med entypsförsöken (Kona/Techno/Raceboard) i Sverige. Har vi för få surfare för att få momentum alls? Vårt vindfattiga land borde ju passa som handsken för klasser som inte behöver plana hela tiden. Min vindsurfingmängd har varit på dekis ända sen jag gick från 335 till slalombräda och nu toppar låångt nere i mumindalen med 95L/5.7.

Deltagare

Sverige är nog lite litet men Bic, Kona och RSX totalt i världen går ju hyfsat. Inte som i fornstora dagar såklart men de skrapar ju ihop rätt stora startfält på tävlingarna som genomförs.

Profilbild på sailortrash sailortrash 
    Deltagare

Måste erkänna att det ser kul ut! Men varför trekantssegel…ärligt, det måste ju ha blivit bättre?!?

Deltagare

Jag tror inte man behöver köra de seglen. Jag kör rätt mycket longboard och kör modernt 8,5kvm sailloft travtips (2-CAM) segel. Går som ett skott och grymma vinklar.

Profilbild på mes mes 
    Deltagare

Jag tror inte man behöver köra de seglen. Jag kör rätt mycket longboard och kör modernt 8,5kvm sailloft travtips (2-CAM) segel. Går som ett skott och grymma vinklar.

Travtips? Olle Goop?

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

svara

Sveriges största community för vindsurfing, kitesurfing, vågsurfing och SUP sedan 1998
©2018 Surfzone - Share the Stoke

Logga in med

Facebook
 Google

Logga in med dina uppgifter

eller    

Forgot your details?

Create Account