värt att köpa Tricktionary???

This topic has 7 svar, 6 deltagare, and was last updated 3 years, 2 months sedan by  FraddanR.

• Författare
     MrQuality-MrStoke 
    Deltagare

Hej!!!!!!

Någon av er som har köpt tricktionary DVD och tycker att är värt att köpa den?
    Har hört att är en av det bästa windsurfing DVD för de som vill lära nya teknik och passa för alla nivåer.

http://www.surfspot.se/tricktionary-dvd-for-alla-nivaer-english.html

Micke_G 
    Deltagare

Halloj!
    Har inte spanat in DVD;n – men tycker appen är rätt bra (om du inte har upptäckt den). Den är ju dessutom gratis för de enklare nivåerna.
    /Micke

mikaels 
    Deltagare

Tycker både den och Frpm Beginner To Winner är DVDer man bör ha. Bra att gå igenom mörka vinternätter i snö/regn, för att vara beredd när säsongen börjar igen.

kaolle 
    Deltagare

Jag tycker appen är bra som någon skrev är gratis på basic nivåerna, jag har köpt några instruktioner också, men i huvudsak bara använt gratisnivåer.

Skickat från min iPad med Tapatalk

MrQuality-MrStoke 
    Deltagare

c945190d100d8bf7d76d0539ae1b3bec.jpg

Vi för se, det gick inte att inte köpa 😁😀

MartinC 
    Deltagare

Skriv gärna vad du tycker om den.
    Själv är jag ju på nybörjartrappan och kämpar med min första planande gipp och mina första små chop-hops. Har sett “Beginner to winner” snart hundra ggr och tycker den är mycket bra för min nivå. Jag har fått för mig att Tricktionary är för lite mer avancerade manövrar.
    Någon som vet hur Peter Harts “10 steps to gybing” är?

MrQuality-MrStoke 
    Deltagare

Jag har börjat kolla 1:a dvd och man få tips om gippning och slar med mycket små detaljer att tänka på och är lätt att förstå. Det finns ganska mycket på tricktionary och passar för alla nivå. Vi får se när jag ska testa i vatten hur det kommer att gå 🙂

FraddanR 
    Medlem

Tycker den är kanon, både boken och DVDn. Personligen tycker jag boken är bäst, lättare att öppna o bläddra i när man har 10 min över

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

svara

Sveriges största community för vindsurfing, kitesurfing, vågsurfing och SUP sedan 1998
©2020 Surfzone - Share the Stoke

Logga in med

Facebook
 Google

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account