Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vart köpa billig shorty för barn i Gbg?

  • Vart köpa billig shorty för barn i Gbg?

    Publicerad av smaskens på 1 september, 2014 vid 10:26

    Alloj,

    som rubriken antyder. Var i Göteborg hittar jag ett ett vettigt sortiment av våtdräkter i barnstorlek för humana priser i denna årstiden?

    cortex svarade 9 år, 7 månader sedan 6 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • westcoastdude

    Medlem
    3 september, 2014 vid 17:54

    Hej!

    XXL i Sisjön rear juniorvåtdräkter nu och Jula har faktiskt också några för barn, och storlek small för dam som de också rear. tunn kvalitet – billigt dock. Ett problem med våtdräkter till barn är ju att de fort blir urväxta. Så jag valde en ganska enkel men som visade sig funka helt ok.

  • gogeli

    Medlem
    5 september, 2014 vid 04:05

    Kolla seapro.se där har jag köpt shortys till grabben under några år. Ett annat ställe som kan vara värt att kika på är dykning.net dom brukar rea lite då å då.

  • billie

    Medlem
    5 september, 2014 vid 05:45

    Clas ohlsons oxå

  • smaskens

    Medlem
    5 september, 2014 vid 12:18

    Okej,
    XXL fanns bara en storlek kvar. Sen är väl Seapro en webshop och jag skulle vilja prova dem på kidsen, men det klart kostar det 300 spänn så får man väl kompromissa.

  • lima-ko

    Medlem
    18 september, 2014 vid 08:34

    Om du vill kunna testa innan köp så kolla in Surf.se i Billdal, de har bland annat denna ION-shortyn på REA: http://www.surf.se/junior/1266-capture-overknee-3-2-dl.html

  • cortex

    Medlem
    18 september, 2014 vid 09:24

    Ett tips bara; om dräkten luktar illa/plast som fanken så innebär det med galet hög sannolikhet att det är riktigt sunkigt material i den. Som med nästan lika hög sannolikhet är rätt onyttigt för huden.
    De barndräkter man hittar på Claes, Jula etc är oftast riktigt usla på den fronten.
    Personligen vill jag inte stoppa ner mina barn i dräkter som sannolikt är giftiga.

    Kan vara värt att tänka på.

    /Kaj

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vart köpa billig shorty för barn i Gbg?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.