Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vila i frid, begagnade utrustning – köpsälj tråd!

  • pappasurf

    Medlem
    11 januari, 2013 vid 12:16

    Söker Jp super light wind 90 eller 92 i Stockholmsområdet eller Göteborg.

    http://www.surfzone.se/kop-salj/visa-annons/421/jp-super-light-wind-slw-9092/

  • ninak

    Medlem
    11 januari, 2013 vid 18:19

    Köpes: varm våldtäkt till nioåring.

  • grrrr

    Medlem
    11 januari, 2013 vid 23:16

    Köpes: varm våldtäkt till nioåring.

    Är du säkert på det?

    (förvirrad smiley)

    Det finns annars nya, bra, billiga våtdräkter att köpa i england. Vi brukar använda shore.co.uk för våra barn.

  • svennebanan

    Medlem
    12 januari, 2013 vid 12:25

    @ninak 705457 wrote:

    Köpes: varm våldtäkt till nioåring.

    Kvalar ju lätt in här:

    http://www.damnyouautocorrect.com/category/best-of-dyac/

  • ninak

    Medlem
    12 januari, 2013 vid 20:02

    @Grrrr 705469 wrote:

    Är du säkert på det?

    (förvirrad smiley)

    Det finns annars nya, bra, billiga våtdräkter att köpa i england. Vi brukar använda shore.co.uk för våra barn.

    Tack snälla för tipset. Tänkte mer på miljön än priset – synd att köpa nytt om ngn har en som ligger och skräpar nånstans . Vi brukar annars handla på O´hana 🙂

  • helgonet

    Medlem
    12 januari, 2013 vid 21:32

    KÖPES:

    Gammal formula, freeride, racebräda. Något att ha för lättare vindar, gärna bred och över +130liter.

    Är även intresserad av 8.5-10kvm segel, beror på vad jag får tag på för bräda.

    Kan tänka mig ett gammalt formulakit om priset är rätt.

  • robin

    Medlem
    15 januari, 2013 vid 20:42

    @Grrrr 705469 wrote:

    Är du säkert på det?

    (förvirrad smiley)

    Det finns annars nya, bra, billiga våtdräkter att köpa i england. Vi brukar använda shore.co.uk för våra barn.

    Hahahaa!! Jag fattade inte alls vad du menade först, fick läsa om flera gånger. Autocorrect är fantastiskt!

  • tall-jonny

    Medlem
    18 januari, 2013 vid 10:02

    @Helgonet 705500 wrote:

    KÖPES:

    Gammal formula, freeride, racebräda. Något att ha för lättare vindar, gärna bred och över +130liter.

    Är även intresserad av 8.5-10kvm segel, beror på vad jag får tag på för bräda.

    Kan tänka mig ett gammalt formulakit om priset är rätt.

    Hej,

    Jag har en komplett freerideutrustning som kanske skulle funka:

    Mistral Explosion LTD 144, 2006 (komplett med fena 50cm och fotstropp plus boardbag)
    Gaastra GTX 9,0 2006
    Gaastra 490 75 2006
    Neil Pryde X3 225-275 2006

    6000 för komplett paket

    Grejerna funkar väldigt bra tillsammans (har seglat dem i vindarna 6-9 m/s och är i gott skick (brädan lätt och styv). Lätt att rigga och trimma vilket gör att du snabbt kommer ut på vattnet.Har ej använt riggen de senate 4 åren då jag skaffade Formulautrustning.

    Mvh

    Johan i Nacka

  • stoorfaen

    Medlem
    21 januari, 2013 vid 15:58

    Jag letar efter ett NP formulasegel på 10,7 kvm. Gärna årsmodell 2009-2011.

  • imported_kruger

    Medlem
    31 januari, 2013 vid 05:30

    Hej. Jag letar slängfärdiga, uttjänta eller omoderna segel som kanske ligger och skräpar bland folk. Jag använder segelduken som material när jag syr andra saker så allt är av intresse. Har ni något som ni kan skänka eller sälja för en billig penning så släng iväg en rad på mathias.kruger@gmail.com.

  • nissew

    Medlem
    6 februari, 2013 vid 12:35

    Någon i Malmö området som har en 430 SDM mast och som vill byta denna mot en 460?
    (Neil Pryde Carbon Ultra Reflex CK55 Slalom 460 – IMCS 25)

  • nachoman

    Medlem
    11 februari, 2013 vid 14:50

    Om någon har ett Simmer Black Tip 5.6 från 2012/13 så hör av er.

  • raggarn

    Medlem
    15 februari, 2013 vid 17:06
  • vigla

    Medlem
    23 februari, 2013 vid 15:57

    Om någon ska ut å resa har jag en kanonbag som jag kränger för endast 900kr. Simmers dubbelbag från 2012 ligger och tar plats. Med denna ska det till alldeles extraordinära sumpningar av exv flygplatsernas bagagepersonal för att innehållet ska komma till någon skada.
    Bag för två brädor eller en bräda plus bom, master och ett par segel -“all in one” utrustad med hjul för enkel transport, mycket välvadderad. Storlek 290×82, nypris 1 900kr, använd endast vid en utlandsresa och därför i nyskick.
    Funkar även som en variant av “takbox” vid biltransporter.

    Bagen finns i Sthlm, hör av er om det låter intressant 0730 768 608.

    SÅLD!!!!!!!

  • raggarn

    Medlem
    7 mars, 2013 vid 13:13

    Rigg-kit me Budget still for sale=

    sköning prylar i budgetklassen här……… : http://www.surfzone.se/ppc/showproduct.php?product=40518&title=skoent-riggpaket-freestyle-2fwave&cat=29

    kom å köp el byt…. 🙂

    säsongen går snart igång 🙂 🙂

    pm:a vid intresse

Sida 25 av 31

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vila i frid, begagnade utrustning – köpsälj tråd!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.