Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vila i frid, begagnade utrustning – köpsälj tråd!

  • raask

    Medlem
    3 oktober, 2011 vid 22:08

    Okok, kör faktiskt ett Mission 4.2 och de fungerar helt OK, tycker dock man kommer igång lite sent ibland, men de kan ju också bero på teknik och så. 🙂

  • dr-masse

    Medlem
    4 oktober, 2011 vid 07:38

    Klistrat och klart – från och med nu en köpåsåljtråd!

    Den lär bli lång, denna… 😀

    Doc – jag kompletterade din fina rubrik. OK?

  • tobhed

    Medlem
    4 oktober, 2011 vid 07:59

    Simmer Icon från 2011 (dansk annons) http://riders.dk/classifieds/?a=showad&id=6789
    Jag har ett Neil Pryde RS:racing EVO III 6,2 om någon är intresserad

  • hawkeye

    Medlem
    4 oktober, 2011 vid 08:26

    Det här med utrustning som ligger på vindarna och samlar damm fick mig att gå igång;

    Jag har kommit över en gammal “kossa” (coarse racer) från 90-talet men har bara ett NP V8 7.0 från -94 som största segel. Jag skulle vilja ha något större men innan jag springer iväg och investerar i ett modernt raceboard-segel från Tushingham, Lefebvre, Demon etc. så hade det varit kul att prova ett större antikt racesegel från det glada 90-talet.

    Alltså; ifall någon har några racesegel från 90-talet, på en sådär 8-10 kvm, liggandes i Göteborgstrakten och som bara tar upp plats så kan jag vara en hjälpande hand på deras väg till återvinningstationen. Finns det en passande mast är inte det heller fel. Har sedan någon en gammal slalomfena på ca 35 cm för Eurobox (US-) så går jag i spinn (ja, jag vet att det inte är helt bra med sådana fenor i sådana boxar men nu råkar kossan vara bestyckad med en sådan box).

    “Hittelön” kan diskuteras.

  • mes

    Medlem
    4 oktober, 2011 vid 09:38

    eftersom det här kan bli en ebolatråd…går det att fixa ett virtuellt swapmeet? Att saker inte blir sålda måste ju bero på priset och inget annat…köpare finns alltid till rätt pris…

  • m3lk3r

    Medlem
    4 oktober, 2011 vid 12:23

    det här är ju perfekt för nästan ingen kollar köpes.. så något 3.3 – 3.7 vågsegel som antingen funkar med variotop till 400 mast eller en gammal passande mast anyone? något slitet och billigt?

  • doc

    Medlem
    5 oktober, 2011 vid 07:24

    Bra där Doktorn!

    Virtuellt swapmeet? Hmmm. Spännande tanke.

  • sinker

    Medlem
    5 oktober, 2011 vid 19:03
    m3lk3r;671870 wrote:
    det här är ju perfekt för nästan ingen kollar köpes.. så något 3.3 – 3.7 vågsegel som antingen funkar med variotop till 400 mast eller en gammal passande mast anyone? något slitet och billigt?

    Du får kolla säljes 😉 Där hittar du ett billigt men inte slitet 3.4 med vario. http://www.surfzone.se/ppc/showproduct.php?product=34142&title=simmer-icon-3-4&cat=13
    Kom till Åsa imorgon så får du prova också. Telefonnr står i annonsen.
    /sinker

  • m3lk3r

    Medlem
    5 oktober, 2011 vid 20:50
    Sinker;672044 wrote:
    Du får kolla säljes 😉 Där hittar du ett billigt men inte slitet 3.4 med vario. http://www.surfzone.se/ppc/showproduct.php?product=34142&title=simmer-icon-3-4&cat=13
    Kom till Åsa imorgon så får du prova också. Telefonnr står i annonsen.
    /sinker

    Men det blir helt knasigt på 400 mast eller fungerar det tror du? hmmmmm och jag tänkte mig något ännu billigare men skulle det funka så kanske det går an…..

    Shyrrre att man får testa det innan men tyvärr så har jag bara cykel så det hade varit om min polare kan köra dit, hade ändå varit kul att testa åsa.

  • nicklasw

    Medlem
    7 oktober, 2011 vid 19:19

    Jag letar efter en freestyle bräda i 100-110 liter klassen.
    Den ska vara ganska ny och för ett bra pris.

    Ifall ni har en till salu är det bara att höra av er 😀

  • ninak

    Medlem
    7 oktober, 2011 vid 19:32

    Om någon har en surfväst (50-55 kg) till vettigt pris är jag intresserad.

  • oscarlj

    Medlem
    7 oktober, 2011 vid 20:14

    Och jag är ute efter en Simmer 400 rdm-mast till mina nya simmer!

  • doc

    Medlem
    8 oktober, 2011 vid 17:42

    Jag har en Simmer RDM 400 jag köpte på begagnad på Surfersför några dagar sedan, som du eventuellt kan få köpa loss när jag fått mina master senare i veckan. Var i Sverige finns du?

  • schnitzler

    Medlem
    10 oktober, 2011 vid 07:36

    Säljer en Ahd Maui Force 83l från 02 i ok skick.
    Någon liten ding, men inget allvarligt.
    Med stroppar och fena.

    Pris: 450kr!
    Finns i Varberg
    Nollsjutre 667 2812

  • klint

    Medlem
    10 oktober, 2011 vid 15:27

    Söker ett Simmer Icon 4,2 modellår 2009, 2010 eller 2011 samt en Simmer 370 mast (RDM 9 eller nya RDM 8) i bra skick.

    Andy

    Tel 0733-553376

Sida 6 av 31

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vila i frid, begagnade utrustning – köpsälj tråd!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.