Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vilken bräda: ca 105l för Läjet + plattvatten

  • gustav1980

    Medlem
    31 maj, 2016 vid 14:23

    @john1 739407 wrote:

    En liten fråga bara:
    Tror alla att jag menar Firemove när jag skriver Firewave? Firewave är en helt annan bräda.
    JJ

    Min post angående Firemove var att trådskaparen frågade “Är Firemove det självklara valet”
    Firewave har jag noll koll på!

  • malibu

    Medlem
    31 maj, 2016 vid 20:04

    Fasen, det var inte lätt det här. Kan ju påpeka att jag inte skriver här ISTÄLLET för att testa, utan för att höra vilka erfarenheter ni har 🙂

    Och jag har fått väldigt bra svar. Kanske ska jag kika på en större rigg och längre fenor till min bräda till att börja med. Är ju både billigare och enklare 🙂

  • malibu

    Medlem
    12 juni, 2016 vid 06:16

    @sailortrash 739309 wrote:

    bättre satsa på en renodlad freestyle i så lätta vindar, som faktiskt hjälper och inte stjälper en att utveckla lite balans och sånt på.

    Och det blev en freestylebräda! Inte för att jag kan några trick, men att bara bränna fram och tillbaka på plattvatten är inte riktigt min grej. Måste leka lite, så tror det blir bra 🙂

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vilken bräda: ca 105l för Läjet + plattvatten

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.