Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vilken hängsele?

  • dendrite

    Medlem
    14 april, 2017 vid 07:42

    Ja det var ju helt ok pris där också, men blir till att testa i butik ändå för att få en modell som passar perfekt.

  • bjorn-daniels

    Medlem
    16 april, 2017 vid 05:09

    @dendrite 743528 wrote:

    Ja prova i butik blir det helt klart innan köp.
    Waveseat låter ju som det bästa av två världar, finns den HSM selen att testa någonstans?

    Jag har kört waveseat i ca 1.5 år, mkt nöjd med den. Har alltid haft problem med att selen glider upp. Enda problemet jag haft är att remmarna för kroken kan ändra justering om man kommer åt snäppena. Ses vi i Rullsand nån gång får du gärna prova.

  • dendrite

    Medlem
    16 april, 2017 vid 08:10

    Låter bra, hoppas det blir prognos för Rullsand snart 🙂

  • tws

    Medlem
    5 maj, 2017 vid 00:32

    Hør på drMasse. Løs hengsele. Under rumpan. Styr unna bånd RUNDT bena. Gaastra har lange bånd så du kan justere kroken under segling. Funker faktisk som trim. Jeg klipte de lange båndene på min første nye Gaastra, forstog hur det funket og spanderte en ny. Har du korta liner så hjelper ikke løs hengsele. Do the math. Mycket lengre enn du tror. 175cm == 34″.

  • safesurfer

    Medlem
    6 maj, 2017 vid 17:14

    Jag är jättenöjd med ion select, den är stadig nog för slalomsegling. Har dock lite probem med att det är lätt att kroken slår i bommen efter hopp eller i kraftig chopp, risken är att man skadar bommen. Men det är såklart ett generellt problem med vida bommar och högre krok position.

  • jlhp

    Medlem
    15 maj, 2017 vid 13:18

    @tws 743768 wrote:

    Hør på drMasse. Løs hengsele. Under rumpan. Styr unna bånd RUNDT bena

    Ha, ha, väntade på den 😉

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vilken hängsele?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.