Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vill hitta gammal film från kulingvarning (tror ja

  • hakuna

    Medlem
    13 september, 2016 vid 17:42

    @Smurff 741239 wrote:

    Är Q:SurfSurfsession.wmv filmerna ifrån Norge som är så go med Moby extreme ways som musik?

    “Surfsession”, från Refsnes. Norsk, med rap-musik. Vill inte lägga upp på tuben, pga (C)2004 Renreflex.com
    Flådiga 640*480 i upplösning.

    Surfsession2 kan dock vara Moby: Men ahh, har ju Shazam! Nop. “What dies it take for you to see my,,,” – Ancient Astronauts.

    Surfsession3 verkar kaputt.

  • drakglenn

    Medlem
    16 september, 2016 vid 11:29

    @hakuna 741301 wrote:

    Surfsession2 kan dock vara Moby: Men ahh, har ju Shazam! Nop. “What dies it take for you to see my,,,” – Ancient Astronauts.

    Surfsession2 gillade jag, påminde mycket om tidiga mörka resor ner till Varberg…..

    En annan bra gjord surffilm är ju BigDayLista som jag ser du har i “lista”n hehe, bra musik som f-n i den rullen med, kan du lägga upp den?

    Hmm…. har den sparad någonstans…..

  • smurff

    Medlem
    20 september, 2016 vid 21:33

    Coolt! Kan ha den på någon gammal disk någonstans också. Den är nog en FAT32:a med IDE gränssnitt :-/ så jag vet inte om den kommer spinna runt om jag dockar den i linux burken som dock inte brukar vara svårflörtad. Återkommer!

  • smurff

    Medlem
    24 november, 2016 vid 02:03

    Hittade Surfsession#3 från Jaern, Norge. Intakt. På en gammal HD om det är av intresse. Mycket riktigt Moby, extreme ways 🙂

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vill hitta gammal film från kulingvarning (tror ja

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.