Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ☆Stockholm 2018☆ Svara på: ☆Stockholm 2018☆

• sundheden

sundheden

Medlem
    1 december, 2018 vid 19:12

Jag och två till körde Torö, Kärringviken.
    4.7 var riktigt bra, sydlig vind med något ost. Vred in fina vågor så som jag bara hört talas om innan, 25-30 meter mellan vågorna, platt mellan, 0.5-1.5 meter höga på sina håll om man räknar dal till topp.
    En av de mer säkra grabbarna var i extas efter ha hittat riktigt fina vågor vid ön i höjd med skylten för el-kabel. Slashade vågorna med fina toppvändningar.

Själv kämpade jag med krampande underarmar, bytte från Dakine Mittens till Mystic open-palm, funkade bra och blev inte så värst mycket kallare. 3 grader luft, 5 grader vatten.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA