Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Italien- Teneriffa 2018/2019 Svara på: Italien- Teneriffa 2018/2019

• mrquality

mrquality

Medlem
    11 februari, 2019 vid 21:27

”Windsurfing make you smile always”, helt sant!!!!!! Jag valde bra att inte tar med mig vindsurfing utrustning, så kunde jag testa olika brädor och segel och är då glad att komma hemma men min Tabou Rocket 105 lt som jag testade på vatten och passar bra för mig. Den är mista bräda nu och jag kommer att använda med hårdare vind och chopp i Sverige. En speciell tack till Ocean Calling för sista perioden tillsammans!

Attachment Image
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA