Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing CAM O NO CAM Svara på: CAM O NO CAM

• mrquality

mrquality

Medlem
    6 april, 2019 vid 19:48

Tack för alla svar.Jag har testat på Teneriffa till ex en P7 ACX en slalom segel camber fri och är en av bästa segel aldrig testat. Iaf jag kör freeride/fsw brädor än så länge och tycker att kanske borde räcka med camber fri segel fast jag har alltid tänkt att de som kör camber har mer chans att kunna plana även i ”vind hål” därför att undrade jag faktiskt vilken segel fungera bättre här. Fick också veta till exempel ner det handla om hastighet att på Fuerteventura, Designers av RRD segel hade gjort en test. En grupp vindsurfare fick 2 segel i samma storlek, en med camber och en utan . Kollade resultater på alla vindsurfare som var med i testet och bara en av dem fick än bättre resultat med camber segel, men han var en ”proffs”. Alla de andra hade ungefär samma fart.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA