Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ☆ Stockholm 2020 ☆ Svara på: ☆ Stockholm 2020 ☆

  • mrquality

    Medlem
    19 november, 2020 vid 09:31

    Jag själv har börjat foila i lätt vind, föredrar alltid vindsurfing när det blåser tillräckligt. Tycker att är 2 olika känslor men är roligt att kunna flyga i marginellt vind och som har folk redan sagt går att tar höjd superlätt. Vill inte fastna på foil än så länge därför att har bara en nybörjare foil, vill inte satsa på race osv. Har träffat en formula kille som hade gått från formula över foil och efter 2 år har börjat köra kite foil och vill han testa ving foil istället. Alla vattensport är roliga många som vingfoil och foil har redan funnits för länge sen, t.ex. Albeau körde foil redan 2012 när många visste inte ens vad foil var. Jag tycker att är en bra komplement till vanligt vindsurfing och att man kan öka så klart antal dagar på vatten men iaf för mig vindsurfing kommer att vara n.1 för att är en klassiskt som har funnits sen 70 talet och har aldrig försvunnit 😉. Nu med OS foil kommer att blir större och större foil världen. Bästa fördel enligt mig med foil är att knäna är inte överbelastad som vanligt vindsurfing iaf när man kan foila utan att spänna kroppen, när man har lärt sig foila. Bifogar Albeau video
    https://youtu.be/LUTB7CM0KEo

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ☆ Stockholm 2020 ☆ Svara på: ☆ Stockholm 2020 ☆

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.