Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ✰ Stockholm 2021 ✰ Svara på: ✰ Stockholm 2021 ✰

  • Stefan_Foil

    Medlem
    16 juli, 2021 vid 00:16

    Snart är familjesemestern på Öland slut, då ska jag casha ut en vecka ”egen” semester dvs surfsrmester

    Visserligen har jag vart i vattnet och släpat surfgrejer många dagar (surfskola med kidsen)

    Men hittills loggar jag bara en dag med vindsurf för egen del (vilket visserligen var episk)

    Vad är oddsen att ma kan hitta några nätters boende på Gotland i juli? Har länge funderat på att åka dit

    Problemet är att det finns Mkt att välja på att det alltid är enklare att köra till Öland där jag har lite koll

    Är på väg hem nu. Det är extremt mycke folk i Visby, Tofta och Fårö just nu. Det är fullt på alla parkeringar och på stranden, kö till restauranger osv. Men söker du boende över hela Gotland gissar jag oddsen är ganska stora att hitta nått. Iaf campingplats

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ✰ Stockholm 2021 ✰ Svara på: ✰ Stockholm 2021 ✰

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.