Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing GPS & Windsurfing Svara på: GPS & Windsurfing

• anonym-anvandare

Medlem
    28 april, 2000 vid 15:21

Tack för infot, det lovar gått.

En sån här brädtest blir givetvis mycket personlig. men topp hastighet är en av testerna, men viktigast för mig är nog ändå livlig-bräda känslan.
    Men med ett 9.3 GTX så kanske ändå den stora brädan vinner för jag vill segla ofta, det är viktigt för mig.
    Det som jag verkligen undrar över är när stora brädan börjar bete sig underligt i chop, hur hög, hur fort osv. har läst en del om det i Boards.
    Men oavsett så är vindhastighet, seglarens vikt (min 90 kg), och hastighet, rigg, mm viktiga om man skall tycka till om dom andra egenskaperna.

Men allra viktigast är känslan och kanske är det så att de här två brädorna är en ideal kombination för den segling som jag vill ha just nu. Mao segla varje dag om det går.

Igen tack för infot
    Premiär i morgon
    Mvh//Plask

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing GPS & Windsurfing Svara på: GPS & Windsurfing

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.