Senaste nytt Forums Är säsongen nu över? Svara på: Är säsongen nu över?

• inge

Medlem
    17 oktober, 2003 vid 14:41

Okey Okey!!!
    Jag har fått tänka om… det kanske inte är så fel och segla iallafall några veckor till?! Känner mig (efter en vecka på jobbet utan segling men mycket surf) att det vore jäv.. gott att komma ut nu till helgen. Ser dock ut på prognoserna som om det kommer blåsa minimalt vid Hallandskusten. Som vanligt kommer det dock in massor MASSOR av vind på tisdag och onsdag och vad gör man då?
    Inte är man vid kusten och njuter av livet. Istället går man upp till en skrikande väckarklockan och sticker till jobbet. Rätt smart eller???? Ja ja man måste ju försörja sig på något sätt. Får hoppas att det blir bra med vind och fint väder nästa helg då man åter igen är fri från jobbet.

Måste också få tacka för alla svar! Visst är det roligt när så många blir engagerade.

En extra bonus till personen som jämförde (höst-vinter)segling med en kall krogkö i stjorta och lågskor. Jag kan hålla med dig. Varför gör människan sådant? tongue.gif

Ps. Sneka Ass i Ronneby!! Du får se till att bryt upp isen nere i ”Torres”hamn så kommer jag ner och kör juldagspokalen hos dig! Ds.

Over and Out!
    Inge

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Är säsongen nu över? Svara på: Är säsongen nu över?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.