★ Stockholm 2023 ★

Detta ämne har 21 svar, 8 deltagare, och uppdaterades senast för 18 timmar, 5 minuter sedan av Steffo.

• Författare

Det blev repris idag på lunchen. Bra tryck i 5.3 och strålande sol i Dalarö!

Förresten, är det bara jag som har problem att logga in på surfzone? Menyknappen med tre streck på den här sidan har inte funkat på flera dagar. Dock fungerade den från denna sida: http://www.surfzone.se/instruktioner/

Mina 3 streck funkar inte heller. Loggar man in på “konto sedan tidigare” står det något om nya Surfzone å nytt lösen. Gjorde som det stod men det verkar inte funka ändå. Zonen börjar nog bli dement.😢

Tänkte köra 1.5 timme på Dalarö imorgon.
    Sikta 13.45 vara på vatten

www.challengersails.se

Admin
    Keymaster

Det blev repris idag på lunchen. Bra tryck i 5.3 och strålande sol i Dalarö!

Förresten, är det bara jag som har problem att logga in på surfzone? Menyknappen med tre streck på den här sidan har inte funkat på flera dagar. Dock fungerade den från denna sida: http://www.surfzone.se/instruktioner/

Mina 3 streck funkar inte heller. Loggar man in på “konto sedan tidigare” står det något om nya Surfzone å nytt lösen. Gjorde som det stod men det verkar inte funka ändå. Zonen börjar nog bli dement.😢

Vi jobbar med div uppdateringar så det kan vara lite störningar tills allt är klart.

/steffo

1 användare tackade författaren för det här inlägget.

Blev en timme med 128lt och 6.9 igår, väldigt byigt pga var för mycket V för Dalarö. Nu hoppas att prognos för lördag håller kvar✊️

www.challengersails.se

Blev en fin dag på is istället idag. Många på ÄltaSjön

www.challengersails.se

Bilagor:

Bilagor:
     Sundheden
    Deltagare

Det blir en blåsig måndag!
    Grattis till er som kommer loss från jobbet! Glöm inte kolla att utrustningen inte är defekt!
    Safety first!

2023-01-30

Steffo
    Deltagare

Ser rätt bra ut

• Det här svaret redigerades för 18 timmar, 5 minuter sedan av Steffo.
    Bilagor:

Bilagor:
    3 användare tackade författaren för det här inlägget.
Visar 7 inlägg - 16 till 22 (av 22 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

svara

Sveriges största community för vindsurfing, kitesurfing, vågsurfing och SUP sedan 1998
©2023 Surfzone - Share the Stoke

Logga in med

Facebook
 Google

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account