✰ Stockholm 2021 ✰

This topic has 252 svar, 30 deltagare, and was last updated 3 days, 8 hours sedan by  MrQuality-MrStoke.

• Författare
     sailortrash 
    Deltagare

Fin kvällssurf vid Brevik! Repris imorrn fredag = fest!

1 användare tackade författaren för det här inlägget.
     Allen 
    Deltagare

På syd eller sydväst, var i sthlm kör man då?

Pete 
    Deltagare

På syd eller sydväst, var i sthlm kör man då?

Spots

/Peter

Pete 
    Deltagare

Fituna levererar igen, dag efter dag; det kördes segel mest runt 6 m2 idag o tiotalet pers på plats. Imorrn blir det både varmare, mer sol och mer vind 🤗

/Peter

3 användare tackade författaren för det här inlägget.
     Erik E 
    Deltagare

Fituna levererar igen, dag efter dag; det kördes segel mest runt 6 m2 idag o tiotalet pers på plats. Imorrn blir det både varmare, mer sol och mer vind 🤗

För varmt för att arbeta idag och för blåsigt för att inte segla, jag kör AWOL-segling hela eftermiddagen.

Gustav1980 
    Deltagare

Vad vet vi om vattentemperaturen Fituna. Några som körde shorty igår?

IrieMan 
    Deltagare

Fan, kan bli svårt för mig att komma iväg idag men imorgon lördag tänkte jag ta mig till Fituna.

Stefan 
    Deltagare

Det känns som semester med passadvindar varje dag. Hur ska man kunna koncentrera sig på jobb nu. Vilken jobbig sport man fastnat i. Ja blir nog Fituna ikväll om inte tidigare

Edit…nope gick visst inte. Fan också🙁. Siktar på imorgon…

• Det här svaret redigerades 1 month, 1 week sedan av  Stefan.
    2 användare tackade författaren för det här inlägget.
     sailortrash 
    Deltagare

Det känns som semester med passadvindar varje dag. Hur ska man kunna koncentrera sig på jobb nu. Vilken jobbig sport man fastnat i. Ja blir nog Fituna ikväll om inte tidigare

Edit…nope gick visst inte. Fan också🙁. Siktar på imorgon…

Nej-det går inte att koncentrera sig på jobb
    3 dagen i rad på Brevik, som börjar bli en rätt hyfsad spot om man har rätt grejer (läs foil)f-n vad de tryckte på, många vanliga brädor på vattnet
    För min del var det mest öppen dörr hela tiden, båda händerna framför hängseletamparna, med 4.7 och allround vingen i76 (1600 cm2 men ganska tunn). På slutet lugnade det sig lite så man kunde stå i stropparna iallafall, och gippa hyffsat

Det gick ridbara swell (på foil) det är banne mig inte vardag här omkring…

2 användare tackade författaren för det här inlägget.
     Goose 
    Deltagare

Brevik: Inte varje dag man surfar i strålande sol och 30 grader i Sverige. Tidvis bra ttryck i 6.0 och 106 FSW. Och bara i surfshorts!!!

sailortrash 
    Deltagare

Brevik: Inte varje dag man surfar i strålande sol och 30 grader i Sverige. Tidvis bra ttryck i 6.0 och 106 FSW. Och bara i surfshorts!!!

Aha du var shortsmannen – erkänn det var lite kallt i vattnet!

Goose 
    Deltagare

Aha du var shortsmannen – erkänn det var lite kallt i vattnet!

Faktiskt inte, det var förvånansvärt varmt. Lite svalt i vattnet, men väl på brädan kunde det likväl varit i Cabarete 😁

• Det här svaret redigerades 1 month, 1 week sedan av  Goose.
     MrQuality-MrStoke 
    Deltagare

Jag hade bråttom körde en timme innan jag skulle hämta barnen, körde i kalsonger pga glömde min våtdräkt men det var varmt ändå…..det var utomlands känsla idag på Näsa Äng

www.challengersails.se

sailortrash 
    Deltagare

Jag hade bråttom körde en timme innan jag skulle hämta barnen, körde i kalsonger pga glömde min våtdräkt men det var varmt ändå…..det var utomlands känsla idag på Näsa Äng

Italian style! Respekt!!

IrieMan 
    Deltagare

Provar nog Fituna idag, ser ut som sydligt framåt 14-tiden.

Visar 15 inlägg - 181 till 195 (av 253 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

svara

Sveriges största community för vindsurfing, kitesurfing, vågsurfing och SUP sedan 1998
©2021 Surfzone - Share the Stoke

Logga in med

Facebook
 Google

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account