✰ Stockholm 2021 ✰

This topic has 253 svar, 30 deltagare, and was last updated 2 days, 8 hours sedan by  Allen.

• Författare
     Kalle 
    Deltagare

Någon som tänker Torö baksidan imorgon?

Gustav1980 
    Deltagare

Jag tänker Rangsta brygga på lördag, har aldrig varit där men den torde väl funka fint på NV?

1 användare tackade författaren för det här inlägget.
     IrieMan 
    Deltagare

Vet inte om jag kommer loss imorgon men både Torö och Rangsta är ju bra förslag!

2 användare tackade författaren för det här inlägget.
     Erik E 
    Deltagare

Jag tänker Rangsta brygga på lördag, har aldrig varit där men den torde väl funka fint på NV?

Hur funkade Rangsta? Progniosen för söndag ser mer stabil ut med 8 m/s på Himmerfjärden hela dagen från både Yr och Smhi.
    Någon som är siktar på Rangsta brygga på söndagen?

MrQuality-MrStoke 
    Deltagare

Jag tror att jag kör Edsviken (Sätra spot) imorgon med lite större volym, har bara 3 timmar så är relativ nära hemma

www.challengersails.se

Erik E 
    Deltagare

Jag tror att jag kör Edsviken (Sätra spot) imorgon med lite större volym, har bara 3 timmar så är relativ nära hemma

Ok, jag kanske kommer förbi, har inte kört på Edsviken.

MrQuality-MrStoke 
    Deltagare

Jag blev besviken på Edsviken när vi kom fram, då körde Näsa Äng i dem kalla nordliga vindar brrrrrr. I bilden Axel full power med 7.7

www.challengersails.se

Bilagor:

Bilagor:
     Gustav1980 
    Deltagare

Hur funkade Rangsta? Progniosen för söndag ser mer stabil ut med 8 m/s på Himmerfjärden hela dagen från både Yr och Smhi.

Någon som är siktar på Rangsta brygga på söndagen?

Sorry för sent svar, men söndagen blev bättre än lördagen. Prognoserna var väl tämligen lika men då lördagen krävde flera utrustningsbyten så levererade söndagen konstant fullt ställ med 7.0.
    Kommer definitivt att åka tillbaka, rak N ger lä närmast land men sedan långa repor. NV (gissar jag) torde ge bättre drag där man startar men kanske inte lika långa repor.

3 användare tackade författaren för det här inlägget.
     sailortrash 
    Deltagare

För den som är taggad på att testa slingshots foilprylar i vår, eller bara allmänt hålla lite koll på testrapporter mm, så håll koll på nedan sida, där info kommer läggas ut (den ska va publik)

https://www.facebook.com/Windfoil-mm-106539658257667

Jag postade tidigare under “branschnyheter” (enligt regelboken) att det under 2021 kommer finnas möjlighet att klämma/känna, hyra och dema slingshots windfoilpaket i norra sthlm, utgångspunkt Brevik eller Österskärs havsbad..

Bara att höra av sig,

cs på vattnet

M

MrQuality-MrStoke 
    Deltagare

Vart åker ni idag? Verka det blåsa lite

www.challengersails.se

sailortrash 
    Deltagare

Det blev en repa vid Brevik, kul att testa nya foilprylarna

Kallt om händerna till slut, en till filmare ute, även några vid Österskär

MrQuality-MrStoke 
    Deltagare

Bra foil dag vid Näsa äng idag, 11 pers total på vatten . Bäst var mellan 11.30-13.30 sen vinden droppade ner.

www.challengersails.se

Electric 
    Deltagare

Härmed meddelas att SWCs (Södertälje Windsurfing Club) strandstädkväll på Farstanäs är flyttad till torsdagen den 20/5 kl 18 – ca 20. Tidigare annonserades nu på torsdag d 6/5 men väderprognosen är ganska motbjudande: 2 grader och regn (visserligen bra med vind, men från N …). Med tur får vi den 20/5 istället det högsommarväder vi hade på strandstädningen 2018.

Klubben bjuder på pizza, sallad e d från en närbelägen pizzeria. Plus dryck. Ta gärna med kratta, grep, skottkärra och lövkorg om du har.

Aktuell info finns på telgesurf.se

/Lars

Södertörns surfklubb - sodertornsurf.se

Daniel Bing 
    Deltagare

Dalarö eller Fituna i morgon?

labbe 
    Deltagare

Det blir Fituna för mig

2 användare tackade författaren för det här inlägget.
Visar 15 inlägg - 76 till 90 (av 254 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

svara

Sveriges största community för vindsurfing, kitesurfing, vågsurfing och SUP sedan 1998
©2021 Surfzone - Share the Stoke

Logga in med

Facebook
 Google

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account