✰ Stockholm 2022 ✰

This topic has 332 svar, 23 deltagare, and was last updated 1 week, 5 days sedan by  sailortrash.

• Författare
     sailortrash 
    Deltagare

Byigt men bra väder idag på trälis
    Vart 4.7 första 30 min, sen 5.7
    Foil såklart, blåste kanske 3-9 när det mojnade

1 användare tackade författaren för det här inlägget.
     MrQuality-MrStoke 
    Deltagare

Jag körde Fudde tills jag pajade min brädan ahahha. Skulle foila men 6.9 och fena funkade bra så körde på det. Starka byar även om vind riktning var inte optimal.

www.challengersails.se

Bilagor:

Bilagor:
     Sundheden 
    Deltagare

Tycker det är sjukt jobbigt att behöva missa många dagar som idag!

sailortrash 
    Deltagare

Håller med…

Pete 
    Deltagare

Inte meningen att hälla salt i såren, men Fituna var ju finemang förstås. Det kördes typ 5.7-6.5 runt 100-110 liter mest, utom Foil-Stefan som körde runt som en kung med 3.5-4.2 tror jag det var 😁

/Peter

5 användare tackade författaren för det här inlägget.
     Stefan 
    Deltagare

Fituna primiär idag, freestylefoil och 3,6an igen, lite överriggat men riktigt nice👌

@pete det va denna ja menade: Foildöden…

https://m.facebook.com/groups/kitesurfare/permalink/2355940684617756/?sfnsn=mo&ref=share

4 användare tackade författaren för det här inlägget.
     MrQuality-MrStoke 
    Deltagare

Körde Dalarö igår hade med 6.9 men blev för stort efter 2 timmar, fin jämt vind och bra vinkel. Andra körde 5.0-5.9-6.4.

www.challengersails.se

2 användare tackade författaren för det här inlägget.
     Sundheden 
    Deltagare

Ni som kommer loss för surf precis när ni vill?
    Vad jobbar ni med???
    Jag måste få veta… Det är ren pina att sitta fast i jobb dag ut och dag in och missa allt surf! Hade nu lyckats styra upp så en kollega täcker upp för mig för en möjlighet att smita på torsdag då proggen ser stark men byig ut för Fågelöudde… Ja men då dyker det upp ett möte på eftermiddagen!

BJORKVIKSMANNEN 
    Deltagare

Ha, ha! Jag samlar burkar å sitter utanför Coop i Gustavsberg…. Nä skämt åsido så kör jag taxi på kvällar mellan 17 å midnatt. Min fru kör på dagen så det blir inget gnäll om jag drar iväg. Nästan lika dålig lön som burksamlande men det går. Vi har egen bil i Taxi Stockholm så vi lägger upp arbetstiden helt som vi vill.

3 användare tackade författaren för det här inlägget.
     MrQuality-MrStoke 
    Deltagare

Alternativ hitta ett jobb där du kan börjar 06.00-06.30 då ökar chans att få massa AW. Om jag vinner på fredag Eurojakpot hittar jag dig ditt dröm jobb Stefan :), men då ska du vara beredd att resa v.v. ahhaha

www.challengersails.se

Sundheden 
    Deltagare

Alternativ hitta ett jobb där du kan börjar 06.00-06.30 då ökar chans att få massa AW. Om jag vinner på fredag Eurojakpot hittar jag dig ditt dröm jobb Stefan :), men då ska du vara beredd att resa v.v. ahhaha

Det är just svårt att hitta ett jobb som passar ens önskningar och det är svårt att göra tvära vändningar ju längre man kommer upp i åldern också.
    Det här med drömjobb finns inte för mig… Jag drömmer inte om arbete! 😂

BJORKVIKSMANNEN 
    Deltagare

Det är just svårt att hitta ett jobb som passar ens önskningar och det är svårt att göra tvära vändningar ju längre man kommer upp i åldern också.

Det här med drömjobb finns inte för mig… Jag drömmer inte om arbete! 😂

Tips! Tryck upp t-shirts med ovanstående avslut. Du kanske blir ekonomiskt oberoende 😃

sailortrash 
    Deltagare

Fin lunchfoil idag på trälis, gjorde säkert 40 gippar och ändå fick jag slöra tillbaka (tyvärr flög jag bara igenom en och annan…).

Körde 5.3 och 1200 ha vinge (Slingshot ptm 926) – så sjukt Nice vinge alltså

Repris imorrn👌

@sundheden – jag jobbar som konsult, då får man göra lite som man vill. Även jag får dock bomma bra dagar pga möten mm

Tricket är nog att bo sjukt nära en spot – jag har typ 10 min till Brevik. Fast jag orkar sällan packa bilen om jag inte har ett fönster på iallafall 3-4 h

sailortrash 
    Deltagare

För övrigt
    Sök jobb här:
    http://noworkteam.es/en/index.php

Köpte en t shirt där typ 2009, de verkar finnas kvar !

sailortrash 
    Deltagare

Jäkla tryck vid Brevik, rena ölandsvindarna
    Jämn vind tillochmed!!

3.8 var survival med 1200 ha vinge 👍👍

Visar 15 inlägg - 106 till 120 (av 333 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

svara

Sveriges största community för vindsurfing, kitesurfing, vågsurfing och SUP sedan 1998
©2022 Surfzone - Share the Stoke

Logga in med

Facebook
 Google

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account