Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ☆ Stockholm 2020 ☆

  • irieman

    Medlem
    26 november, 2020 vid 20:45

    Helt fantastiska bilder!

  • mrquality

    Medlem
    28 november, 2020 vid 12:23

    Jag vet att proggen är kass i helgen men frågar ändå, någon som ska Foila? I så fall vart? Jag tänker kanske ta en lite foil tur imorgon med 8.5 eller 9.2 .

  • jaerven

    Medlem
    30 november, 2020 vid 22:45

    Många på plats på Närlunda igår.

    Haha ser mig själv 😀, kul kom upp i foilläge precis i slutet av klippet.

  • tinka

    Medlem
    3 december, 2020 vid 09:15

    Någon som tänkt ge sig ut idag?
    Jag funderar på att ta en sväng till Björkvik efter lunch..

  • irieman

    Medlem
    4 december, 2020 vid 14:35

    Funderar på Björkvik på lördag och Fituna på söndag.

  • erike

    Medlem
    4 december, 2020 vid 23:12

    Lördag ser lite foilish ut men söndag verkar lovande! Fituna eller kanske Mjölkudden om det drar mot östligt.

  • electric

    Medlem
    5 december, 2020 vid 01:42

    Betr Fituna så vill vi informera att söndag, måndag och tisdag har vi gett lov för några från Fjällräven med 2.3 bilar att vara där. Ansvarig är Erik Hagelin, f d klättrare med erfarenhet från Fituna. De ska fotografera del av sin vinterkollektion! Normalt åker de till Alperna för sånt, men inte i år pga Covid. Erik kom på att Fituna kunde funka och frågade snällt om lov att få vara där. Vi sade ja, förutsatt att de inte blockerar för oss.
    /Lars och Jack

  • mrquality

    Medlem
    5 december, 2020 vid 15:32

    Verkar proggen försämrat för imorgon.
    Jag tänker foila då, vart åker ni? Dalarö ser ut bättre än Fituna men vindriktning är sämre.

  • mrquality

    Medlem
    6 december, 2020 vid 09:12

    Åker till Lilla Sand tar med foil för säkert skull!

  • irieman

    Medlem
    6 december, 2020 vid 09:48

    Åker nog också till Lilla Sand.

  • electric

    Medlem
    6 december, 2020 vid 12:10

    OBS betr Fituna om nån ska dit idag söndag: KODEN FUNGERAR INTE! Och det är inte jag/vi som har bytt den! Något har hänt, men vad? Koden går att byta när låset är i öppet läge, så det tycks vara någon som gjort så. (Har kollat med markägaren, men det är inte han).
    Jag åker dit med div verktyg så får jag se vad som går att göra. (Om nån har tips om att bryta upp låset så ring mig gärna, 073-5638001).
    /Lars

  • electric

    Medlem
    6 december, 2020 vid 15:04

    Fituna igen: Det var falskt larm – pga nybörjarfel (f ö lite svårt eftersom låset var vänt med kodsnurran inåt, dvs svårt att nå och se siffrorna).
    Alltså: Koden är densamma som förut i år!
    /Lars

  • irieman

    Medlem
    6 december, 2020 vid 16:56

    Björkvik Lilla Sand blev ju toppen! 15-20 vindsurfare på plats + ett gäng såna där kiteare och några wingers. Körde vanlig vindsurf med 7.0 och var stundtals överriggad, bra drag och stora chop!

  • mrquality

    Medlem
    6 december, 2020 vid 17:03

    Blev Lilla Sand 8.5 full power. Många där idag minst 30 pers som körde vindsurf/kite/wing foil osv. Jag kunde surfa bara 1.5 timme no stopp därför att körde så stort
    ,annars dem andra vindsurfare körde mellan 6.5- 7.1- 6.9 . Otroligt bra vind register för min stor bräda supernöjd med den. Dessutom efter 10 minuter i vatten kunde jag köra utan handskar, det var varm idag för att vara 6:e december

  • mrquality

    Medlem
    12 december, 2020 vid 09:21

    Imorgon tänkte fira Lucia på Kapellskär med min foil, någon som ska dit?

Sida 62 av 64

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ☆ Stockholm 2020 ☆

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.