Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ✰ Stockholm 2021 ✰

  • allen

    Medlem
    17 juni, 2021 vid 08:30

    På syd eller sydväst, var i sthlm kör man då?

  • pete

    Medlem
    17 juni, 2021 vid 09:04
  • pete

    Medlem
    17 juni, 2021 vid 20:26

    Fituna levererar igen, dag efter dag; det kördes segel mest runt 6 m2 idag o tiotalet pers på plats. Imorrn blir det både varmare, mer sol och mer vind 🤗

  • erike

    Medlem
    18 juni, 2021 vid 08:43

    Fituna levererar igen, dag efter dag; det kördes segel mest runt 6 m2 idag o tiotalet pers på plats. Imorrn blir det både varmare, mer sol och mer vind 🤗

    För varmt för att arbeta idag och för blåsigt för att inte segla, jag kör AWOL-segling hela eftermiddagen.

  • gustav1980

    Medlem
    18 juni, 2021 vid 10:16

    Vad vet vi om vattentemperaturen Fituna. Några som körde shorty igår?

  • irieman

    Medlem
    18 juni, 2021 vid 11:45

    Fan, kan bli svårt för mig att komma iväg idag men imorgon lördag tänkte jag ta mig till Fituna.

  • Stefan_Foil

    Medlem
    18 juni, 2021 vid 13:31

    Det känns som semester med passadvindar varje dag. Hur ska man kunna koncentrera sig på jobb nu. Vilken jobbig sport man fastnat i. Ja blir nog Fituna ikväll om inte tidigare

    Edit…nope gick visst inte. Fan också🙁. Siktar på imorgon…

    • Detta svar ändrades 2 år, 10 månader sedan av  Stefan_Foil.
  • sailortrash

    Medlem
    18 juni, 2021 vid 18:27

    Det känns som semester med passadvindar varje dag. Hur ska man kunna koncentrera sig på jobb nu. Vilken jobbig sport man fastnat i. Ja blir nog Fituna ikväll om inte tidigare

    Edit…nope gick visst inte. Fan också🙁. Siktar på imorgon…

    Nej-det går inte att koncentrera sig på jobb
    3 dagen i rad på Brevik, som börjar bli en rätt hyfsad spot om man har rätt grejer (läs foil)f-n vad de tryckte på, många vanliga brädor på vattnet
    För min del var det mest öppen dörr hela tiden, båda händerna framför hängseletamparna, med 4.7 och allround vingen i76 (1600 cm2 men ganska tunn). På slutet lugnade det sig lite så man kunde stå i stropparna iallafall, och gippa hyffsat

    Det gick ridbara swell (på foil) det är banne mig inte vardag här omkring…

  • goose

    Medlem
    18 juni, 2021 vid 20:00

    Brevik: Inte varje dag man surfar i strålande sol och 30 grader i Sverige. Tidvis bra ttryck i 6.0 och 106 FSW. Och bara i surfshorts!!!

  • sailortrash

    Medlem
    18 juni, 2021 vid 20:08

    Brevik: Inte varje dag man surfar i strålande sol och 30 grader i Sverige. Tidvis bra ttryck i 6.0 och 106 FSW. Och bara i surfshorts!!!

    Aha du var shortsmannen – erkänn det var lite kallt i vattnet!

  • goose

    Medlem
    18 juni, 2021 vid 20:55

    Brevik: Inte varje dag man surfar i strålande sol och 30 grader i Sverige. Tidvis bra ttryck i 6.0 och 106 FSW. Och bara i surfshorts!!!

    Aha du var shortsmannen – erkänn det var lite kallt i vattnet!

    Faktiskt inte, det var förvånansvärt varmt. Lite svalt i vattnet, men väl på brädan kunde det likväl varit i Cabarete 😁

    • Detta svar ändrades 2 år, 10 månader sedan av  goose.
  • mrquality

    Medlem
    18 juni, 2021 vid 21:34

    Jag hade bråttom körde en timme innan jag skulle hämta barnen, körde i kalsonger pga glömde min våtdräkt men det var varmt ändå…..det var utomlands känsla idag på Näsa Äng

  • sailortrash

    Medlem
    18 juni, 2021 vid 21:54

    Jag hade bråttom körde en timme innan jag skulle hämta barnen, körde i kalsonger pga glömde min våtdräkt men det var varmt ändå…..det var utomlands känsla idag på Näsa Äng

    Italian style! Respekt!!

  • irieman

    Medlem
    19 juni, 2021 vid 11:19

    Provar nog Fituna idag, ser ut som sydligt framåt 14-tiden.

  • sailortrash

    Medlem
    19 juni, 2021 vid 12:05

    Imorrn kör vi!
    Brevik 15-18
    Ta med dina grejer, testa en ny foil eller för första gången
    Vingla runt med en vinge, eller bara kläm/känn och spela minigolf

    Slingshot f -wing och f- wing kommer finnas, plus en slingwing 5.4 och en wizard 130

    Har du DT box kan du testa på egen bräda

    Jag håller endast en 5.7 rigg, så är du inställd att verkligen testa så ta med egna riggar

    Ca på vattnet

    M

Sida 13 av 32

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ✰ Stockholm 2021 ✰

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.