Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ✰ Stockholm 2021 ✰

  • irieman

    Medlem
    1 juli, 2021 vid 11:32

    Kanske blir Gålö för mig em/kväll.

  • ludvig_hansson

    Medlem
    1 juli, 2021 vid 13:32

    Nordost 14 på Landsort nu. Känns som om vi håller på att få en överleverans för en gång skull! Gålö måste vara perfekt! Rapport någon?

  • sailortrash

    Medlem
    1 juli, 2021 vid 18:42

    Grym dag i norra skärgården! Jämna 9-13 i lång byar, tokvarmt i vattnet
    Endast 4 pers på vattnet – idag hade tillochmed slalomnördar vart nöjda!

    Hoppas på ok vind imorrn

  • bjorkviksmannen

    Medlem
    1 juli, 2021 vid 20:09

    Fantastiskt fin 6.3 å slalombräda vid Lilla S idag. Lite byigt men inte så farligt. 🤙🤙🤙

  • mrquality

    Medlem
    2 juli, 2021 vid 05:53

    Igår körde Gålö, det var en super bra dag. Jag körde AW , bästa vind var mitt på dagen men med min 7.7 var fantastiskt. Varmt vatten , varmt luft och många trevliga surfare på plats

  • pete

    Medlem
    2 juli, 2021 vid 08:58

    Igår körde Gålö, det var en super bra dag. Jag körde AW , bästa vind var mitt på dagen men med min 7.7 var fantastiskt. Varmt vatten , varmt luft och många trevliga surfare på plats

    Jag brukar ha ganska låga förväntningar på Skälåker, ofta ganska byigt och stråkigt tycker jag. Men igår var verkligen en riktig höjdare; vi var ett gäng som låg o rejsade utanför Mödomen(!), ön som läar mitt i Skälåkerviken, och det var mer än fullt tryck i 6.5 mellan den och Havtornsudd. Gjorde även en liten skärgårdsvända ner mot Ornö, men det var sämre där ute (det är rätt höga öar som läar högre upp), så det är inget att rekommendera.

    Mer vind!
    🙂
    /Peter

    Attachment Image
  • irieman

    Medlem
    2 juli, 2021 vid 09:53

    Kom till Gålö ganska sent så blev mer kvällssegling igår, men funkade kanon ändå med (i alla fall i byarna) med 6.0 och Foil.

  • Stefan_Foil

    Medlem
    2 juli, 2021 vid 09:57

    Var på väg till Gålö igår kväll men körde fel avfart och åkte till Näsa Äng istället. Totalt fiasko, frånlandsvind och byigt som in i h*lvete. 7,4 på foil och sen fena och tillbaka till foil, ingenting funkade bra.

  • irieman

    Medlem
    2 juli, 2021 vid 10:07

    Funderar på Lilla Sand imorgon lördag, skulle vindriktningen där då, O-ONO, funka? Har kört där på ostligt förut och då var det kanon, kommer dock inte ihåg ifall det var ren O, ONO eller OSO. Annars så är ju Fågelöudde det mer självklara alternativet på de vindarna.

  • sailortrash

    Medlem
    2 juli, 2021 vid 11:05

    Var på väg till Gålö igår kväll men körde fel avfart och åkte till Näsa Äng istället. Totalt fiasko, frånlandsvind och byigt som in i h*lvete. 7,4 på foil och sen fena och tillbaka till foil, ingenting funkade bra.

    Du borde kört vidare till österskärs havsbad, var grymt bra och brukar va bra på NO

  • sailortrash

    Medlem
    2 juli, 2021 vid 11:07

    Verkar för övrigt bli ostkaka på trälhavet idag igen, kommer köra kring 13 från Österskär

  • Stefan_Foil

    Medlem
    2 juli, 2021 vid 15:09

    Verkar för övrigt bli ostkaka på trälhavet idag igen, kommer köra kring 13 från Österskär

    Kör Gålö kväll, lite långt till Österskär för mig

  • sailortrash

    Medlem
    2 juli, 2021 vid 18:01

    Verkar för övrigt bli ostkaka på trälhavet idag igen, kommer köra kring 13 från Österskär

    Kör Gålö kväll, lite långt till Österskär för mig

    Ja Gålö var nog bättre
    Vart inge vidare de timmar jag var ute, möjligen har det ökat lite på kvällen nu

  • kallen

    Medlem
    5 juli, 2021 vid 17:34

    Finns det någon rimlig möjlighet att Fituna kan bli bra img? Proggen säger 4-9 men jag vill och tror och hoppas att Fituna kan bli bättre än prognos. Finns det någon som kan sia om detta?

  • robertj

    Medlem
    5 juli, 2021 vid 18:42

    Hoppas det, liknande progg mån-ons därefter inte mycket. Överträffade idag iaf, körde österskär. Findwind sa 7-10, var inte riktigt så bra men helt ok med foil. Sjukt jämn vind, 6-7.

Sida 15 av 32

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ✰ Stockholm 2021 ✰

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.