Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ✰ Stockholm 2021 ✰

  • irieman

    Medlem
    13 augusti, 2021 vid 10:17

    Ja, Dalarö borde funka bra idag, kanske försöker ta mig dit. Dalarö kan nog funka bra även imorgon och Fågelöudde på söndag.

  • supafly

    Medlem
    13 augusti, 2021 vid 14:27

    Är det någon som har koll på hur det funkar vid Årsta havsbad på SSV?

    Jag har låga krav, alternativet är att inte komma ut alls ikväll så jag är mest nyfiken på om det är ok eller helt lönlöst?

  • sailortrash

    Medlem
    14 augusti, 2021 vid 08:07

    Nu så!

    Kommer bli två dgr med foilgippar, hopp och små vingar på trälis

    Tippar det kommer va diverse segeldon ute på vattnet

    Cs!

  • mrquality

    Medlem
    14 augusti, 2021 vid 09:05

    Jag kör Breviksbadet idag, för mycket V för Dalarö.

  • erike

    Medlem
    14 augusti, 2021 vid 09:30

    Jag kör Breviksbadet idag, för mycket V för Dalarö.

    Ja, det är nog bäst idag, jag satsar på att vara där från 13!

  • goose

    Medlem
    14 augusti, 2021 vid 10:52

    Kan någon ge rapport från Brevik i Österåker?

  • gustav1980

    Medlem
    14 augusti, 2021 vid 17:23

    Sen rapport! Men – en bra dag. Vinden kom sent och byggdes upp successivt, först 7.8 segling och sedan 6.2 för egen del. Bra riktning för spotten och mycket folk. Sommardräkt med korta ben helt OK. Imorgon – Fudde!

  • irieman

    Medlem
    14 augusti, 2021 vid 18:04

    Blev Torö Stenstrand med vågis och 6.0 för min del men bara en jättekort tur då vinden tunnade ur ganska snabbt. På Torö gäller det att vara morgonpigg! Imorgon Torö igen eller Fudde.

  • pete

    Medlem
    14 augusti, 2021 vid 18:10

    Blev Torö Stenstrand med vågis och 6.0 för min del men bara en jättekort tur då vinden tunnade ur ganska snabbt. På Torö gäller det att vara morgonpigg! Imorgon Torö igen eller Fudde.

    Tro’t eller ej, vinden kom tillbaka när du hade åkt (nån måste ju alltid offra sig 😬). Jag körde en halvtimme till på Stenstrand stundtals överriggad 5.7. Sen la det sig lite igen. En kul o skön dag! 😊

  • irieman

    Medlem
    14 augusti, 2021 vid 18:32

    Blev Torö Stenstrand med vågis och 6.0 för min del men bara en jättekort tur då vinden tunnade ur ganska snabbt. På Torö gäller det att vara morgonpigg! Imorgon Torö igen eller Fudde.

    Tro’t eller ej, vinden kom tillbaka när du hade åkt (nån måste ju alltid offra sig 😬). Jag körde en halvtimme till på Stenstrand stundtals överriggad 5.7. Sen la det sig lite igen. En kul o skön dag! 😊

    Härligt, grymt ju! 👍🤙

  • sailortrash

    Medlem
    14 augusti, 2021 vid 19:33

    Ja det var en kul dag på Brevik, och vindsurfarna hade minst lika kul som foilarna tippar jag
    Blåste upp rejält kring 14 men det var en ganska kort topp, sen vart lite upp och ner

    Bra med folk, kul att se!

    Attachment Image
    Attachment Image
  • ludvig_hansson

    Medlem
    14 augusti, 2021 vid 21:25

    Dalarö hade lite svårt att bestämma sig. Kom dit vid 14, blåste bra riggade 6.0. Fick genast gå in och byta till större. Blev överriggad osv.
    Men sen vid 17 (?) så öste det på KONSTANT perfekt 6.0. Ibland överriggad. Verkade öka när vi gav upp pga utmattning vid 20.00 50 kite surfare kl 14. Noll kitesurfare från 17 och framåt.

  • robertj

    Medlem
    15 augusti, 2021 vid 07:30

    V 8(15). Någon som kör brevik idag?

  • sailortrash

    Medlem
    15 augusti, 2021 vid 08:19

    V 8(15). Någon som kör brevik idag?

    Möjligen, rätt sliten efter igår men taggad!
    Kommer nog ner och spanar lite åtminstone

  • lowsahl

    Medlem
    15 augusti, 2021 vid 09:16

    Brevik eller Fågelöudde för dagen? Har inte seglat Fågelöudde ännu så kanske det är det starkaste kortet?

Sida 19 av 32

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ✰ Stockholm 2021 ✰

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.