Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ✰ Stockholm 2021 ✰

  • sundheden

    Medlem
    7 december, 2021 vid 16:57

    Fick en one-on-one snabbkurs av Dieter van der Eyken i mars, gick rätt så bra men lär nog få min beskärda del av hårda fall också!

    Detta var efter en timme.
    / Alien 115
    / Redwing 1400
    / Freek 4.8
    https://www.instagram.com/p/CTZYKXWovew/

  • sailortrash

    Medlem
    7 december, 2021 vid 17:40

    Ser bra ut!
    Jag har ingen aning om hurbjag ser ut på foilen…🏄‍♂️🤔

  • sundheden

    Medlem
    8 december, 2021 vid 11:09

    Det såg ju först ut att bli en riktigt trevlig prognos till Torö på söndag med 4 grader, VSV och 18-19 i byarna men nu ska det istället blåsa ordentligt på torsdag och fredag vid Kapellskär!

    Tror det är 36e tillfället jag missar i år pga. vinden är på arbetstid. 😛

    Attachment Image
  • Stefan_Foil

    Medlem
    10 december, 2021 vid 11:00

    @sundheden Snyggt, så såg det inte ut för mig förstå gången. Jag bailade och fick vingen rakt på smalbenet😂.

    Ser ut att blåsa sydvästligt nästa vecka, TIs-Ons, möjligen även Torsdag och även lite varmare. Det blir kanske Dalarö eller Torö.

    Edit: Nu är det ändrat till V-NV

    • Detta svar ändrades 2 år, 4 månader sedan av  Stefan_Foil.
  • irieman

    Medlem
    13 december, 2021 vid 17:46

    @sundheden Snyggt, så såg det inte ut för mig förstå gången. Jag bailade och fick vingen rakt på smalbenet.

    Ser ut att blåsa sydvästligt nästa vecka, TIs-Ons, möjligen även Torsdag och även lite varmare. Det blir kanske Dalarö eller Torö.

    Edit: Nu är det ändrat till V-NV

    Ja, verkar bli typ NV som sagt, funderar på Fågelöudde på onsdag.

    • Detta svar ändrades 2 år, 4 månader sedan av  irieman.
  • Stefan_Foil

    Medlem
    15 december, 2021 vid 17:17

    Jag insåg nu att det blir ju kolmörkt vid typ 15.00 så blir svårt att hinna men kanske kan jag åka tidigare. F-udde kan nog bli bra imorn för de som kan. Isen borde va borta oxå.

  • sundheden

    Medlem
    16 december, 2021 vid 10:43

    Grattis till er som kommer ut till Fågelöudde idag!

    Attachment Image
  • sundheden

    Medlem
    18 december, 2021 vid 21:08

    Någon som tänkt sig ut på vattnet söndag 19/12?

    Baksidan Torö ser ut att bli körbar med NNV och även Rangsta!

    Bromskär Brygga får starkast vind men troligen för mycket syd samt lååång resa en så kort och kall dag!

    Attachment Image
  • sundheden

    Medlem
    19 december, 2021 vid 10:15

    På väg mot Rangsta!

  • sailortrash

    Medlem
    19 december, 2021 vid 13:30

    Vart lite pavesurfing i morse, bra med lite teknikträning, hålla igång duckgyben och 360s..

  • Stefan_Foil

    Medlem
    19 december, 2021 vid 16:28

    Idag blev det en oväntat episk 4,2 foil session i Rangsta. Min 3e session denna vecka, igår mindre bra och i torsdags oxå bra. Har underskattat Rangsta, det byggde branta/korta vågramper nästan i nivå Torö k-viken. Fick några härliga flygturer och även några mindre härliga kastfall men kändes inte alls kallt. Mina nya 3mm pro limit (da kine kopior) handskar funkade riktigt bra. Var lite jobbigare för underarmarna men frös inget även fast jag badade mycket.

    Synd att inte fler åkte dit, det var bara jag och Sundheden ute + nån som hade kört innan (kommer inte ihåg ditt namn, sorry).

  • irieman

    Medlem
    20 december, 2021 vid 10:06

    Blev Torö för mig igår med bra tryck i vinden, 5.3 och freeride. Hade funderingar på Rangsta också men det får bli nästa gång. I lördags blev det en bra foilsession på Baggen, lite byigt men oftast riktigt bra, körde då 7.0 och foil.

  • sailortrash

    Medlem
    21 december, 2021 vid 19:50

    Ni är ju klart motiverade…ngt som kommer med åldern eller?

    Hatten av dock!

  • Stefan_Foil

    Medlem
    8 maj, 2023 vid 13:55

    AW Fituna? Holfuy mätaren ligger nere men kan rapportera det blåser på mälaren från syd ca 5-8 nu

  • sundheden

    Medlem
    8 maj, 2023 vid 14:06

    “AW Fituna? Holfuy mätaren ligger nere men kan rapportera det blåser på mälaren från syd ca 5-8 nu”

    Bojkottar du Stockholm 2023-tråden Stefan ? 😄😄😄

Sida 31 av 32

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ✰ Stockholm 2021 ✰

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.