Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ✰ Stockholm 2021 ✰

  • pete

    Medlem
    9 april, 2021 vid 08:26

    Någon som tänker köra imorgon? Jag lurar på Björkvik, lite mycket väst för Dalarö?

    Nejdå, riktningen på Dalarö ser bra ut idag. Även Fituna kommer att funka fint; det blir en del folk där idag som det verkar. Och även Torö K-viken förstås.

    • Detta svar ändrades 2 år, 11 månader sedan av  pete.
  • karlklasen

    Medlem
    9 april, 2021 vid 10:05

    Tack! Valet föll på Dalarö. Byigt såklart men inte så farligt som jag hade trott. Perfekt riktning nu iaf, möjligt det kommer ett västvrid senare? 4.2 ganska lagom. Ingen trängsel på vattnet 😀.

    Någon som tänker köra imorgon? Jag lurar på Björkvik, lite mycket väst för Dalarö?

    Nejdå, riktningen på Dalarö ser bra ut idag. Även Fituna kommer att funka fint; det blir en del folk där idag som det verkar. Och även Torö K-viken förstås.

  • pete

    Medlem
    9 april, 2021 vid 19:45

    Tack! Valet föll på Dalarö. Byigt såklart men inte så farligt som jag hade trott. Perfekt riktning nu iaf, möjligt det kommer ett västvrid senare? 4.2 ganska lagom. Ingen trängsel på vattnet 😀.

    Någon som tänker köra imorgon? Jag lurar på Björkvik, lite mycket väst för Dalarö?

    Nejdå, riktningen på Dalarö ser bra ut idag. Även Fituna kommer att funka fint; det blir en del folk där idag som det verkar. Och även Torö K-viken förstås.

    Hoppas det funkade! Vi var en handfull pers på Fituna och det vred mot sydväst mycket tidigare än prognos, så inte optimalt även om det blåste på bra speciellt när fronter passerade. Kul dag ändå! 🙂

  • karlklasen

    Medlem
    9 april, 2021 vid 20:34

    Yes det blev fint 👍 Avslutade lagom till en front med både regn och hagel 👌

    Tack! Valet föll på Dalarö. Byigt såklart men inte så farligt som jag hade trott. Perfekt riktning nu iaf, möjligt det kommer ett västvrid senare? 4.2 ganska lagom. Ingen trängsel på vattnet 😀.

    Någon som tänker köra imorgon? Jag lurar på Björkvik, lite mycket väst för Dalarö?

    Nejdå, riktningen på Dalarö ser bra ut idag. Även Fituna kommer att funka fint; det blir en del folk där idag som det verkar. Och även Torö K-viken förstås.

    Hoppas det funkade! Vi var en handfull pers på Fituna och det vred mot sydväst mycket tidigare än prognos, så inte optimalt även om det blåste på bra speciellt när fronter passerade. Kul dag ändå! 🙂

  • mrquality

    Medlem
    10 april, 2021 vid 17:51

    Fin dag vid Fudde idag, många på plats. Lite byigt men roligt ändå

  • mrquality

    Medlem
    15 april, 2021 vid 16:22

    Hej! Någon som tänker köra AW imorgon 16/4? I så fall vart? Jag kanske kör på Fudde eller Näsa äng

  • erike

    Medlem
    15 april, 2021 vid 22:56

    Hej! Någon som tänker köra AW imorgon 16/4? I så fall vart? Jag kanske kör på Fudde eller Näsa äng

    Tänkte försöka hinna dit till lunch om jag hinner jobba undan, det skulle avta en del frammåt eftermiddagen enligt prognos

  • mrquality

    Medlem
    16 april, 2021 vid 06:13

    Hej! Någon som tänker köra AW imorgon 16/4? I så fall vart? Jag kanske kör på Fudde eller Näsa äng

    Tänkte försöka hinna dit till lunch om jag hinner jobba undan, det skulle avta en del frammåt eftermiddagen enligt prognos

    Även Gålö kan fungerar idag

  • sundheden

    Medlem
    16 april, 2021 vid 16:03

    Det lutar åt Gålö för mig lördag 17/4!

  • pete

    Medlem
    16 april, 2021 vid 18:02

    Vi blev tre vindsurfare på Gålö idag. Det var som det brukar där, d v s lite på och av. Jag körde 6.5, det var ok för det mesta, men stråkvis en del guppa. Rätt vinkel, skönt väder och bra coronasäker AW i alla fall 🙂

  • mrquality

    Medlem
    17 april, 2021 vid 10:06

    Bra AW igår med 7.7, nu är på väg igen dit 🙂 Idag blir 8.6 eller foil

  • erike

    Medlem
    17 april, 2021 vid 11:26

    Bra AW igår med 7.7, nu är på väg igen dit 🙂 Idag blir 8.6 eller foil

    Toppen, jag satsar också på Gålö idag.

  • irieman

    Medlem
    17 april, 2021 vid 11:30

    Är på Gålö nu. Foil eller fena.

  • sundheden

    Medlem
    20 april, 2021 vid 22:19

    Ser ut som det blir starka byiga nordvindar fredag, lördag och söndag!
    Tyvärr också kallare igen!

  • karlklasen

    Medlem
    22 april, 2021 vid 19:27

    Någon som tänker Torö baksidan imorgon?

Sida 5 av 32

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ✰ Stockholm 2021 ✰

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.