Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ✰ Stockholm 2021 ✰

  • gustav1980

    Medlem
    23 april, 2021 vid 08:50

    Jag tänker Rangsta brygga på lördag, har aldrig varit där men den torde väl funka fint på NV?

  • irieman

    Medlem
    23 april, 2021 vid 09:05

    Vet inte om jag kommer loss imorgon men både Torö och Rangsta är ju bra förslag!

  • erike

    Medlem
    24 april, 2021 vid 18:40

    Jag tänker Rangsta brygga på lördag, har aldrig varit där men den torde väl funka fint på NV?

    Hur funkade Rangsta? Progniosen för söndag ser mer stabil ut med 8 m/s på Himmerfjärden hela dagen från både Yr och Smhi.
    Någon som är siktar på Rangsta brygga på söndagen?

  • mrquality

    Medlem
    24 april, 2021 vid 20:04

    Jag tror att jag kör Edsviken (Sätra spot) imorgon med lite större volym, har bara 3 timmar så är relativ nära hemma

  • erike

    Medlem
    25 april, 2021 vid 00:19

    Jag tror att jag kör Edsviken (Sätra spot) imorgon med lite större volym, har bara 3 timmar så är relativ nära hemma

    Ok, jag kanske kommer förbi, har inte kört på Edsviken.

  • mrquality

    Medlem
    25 april, 2021 vid 14:40

    Jag blev besviken på Edsviken när vi kom fram, då körde Näsa Äng i dem kalla nordliga vindar brrrrrr. I bilden Axel full power med 7.7

    Attachment Image
    Attachment Image
    Attachment Image
  • gustav1980

    Medlem
    28 april, 2021 vid 17:07

    Jag tänker Rangsta brygga på lördag, har aldrig varit där men den torde väl funka fint på NV?

    Hur funkade Rangsta? Progniosen för söndag ser mer stabil ut med 8 m/s på Himmerfjärden hela dagen från både Yr och Smhi.

    Någon som är siktar på Rangsta brygga på söndagen?

    Sorry för sent svar, men söndagen blev bättre än lördagen. Prognoserna var väl tämligen lika men då lördagen krävde flera utrustningsbyten så levererade söndagen konstant fullt ställ med 7.0.
    Kommer definitivt att åka tillbaka, rak N ger lä närmast land men sedan långa repor. NV (gissar jag) torde ge bättre drag där man startar men kanske inte lika långa repor.

  • sailortrash

    Medlem
    30 april, 2021 vid 21:52

    För den som är taggad på att testa slingshots foilprylar i vår, eller bara allmänt hålla lite koll på testrapporter mm, så håll koll på nedan sida, där info kommer läggas ut (den ska va publik)

    https://www.facebook.com/Windfoil-mm-106539658257667

    Jag postade tidigare under “branschnyheter” (enligt regelboken) att det under 2021 kommer finnas möjlighet att klämma/känna, hyra och dema slingshots windfoilpaket i norra sthlm, utgångspunkt Brevik eller Österskärs havsbad..

    Bara att höra av sig,

    cs på vattnet

    M

  • mrquality

    Medlem
    2 maj, 2021 vid 09:05

    Vart åker ni idag? Verka det blåsa lite

  • sailortrash

    Medlem
    2 maj, 2021 vid 16:25

    Det blev en repa vid Brevik, kul att testa nya foilprylarna

    Kallt om händerna till slut, en till filmare ute, även några vid Österskär

  • mrquality

    Medlem
    2 maj, 2021 vid 20:26

    Bra foil dag vid Näsa äng idag, 11 pers total på vatten . Bäst var mellan 11.30-13.30 sen vinden droppade ner.

  • electric

    Medlem
    3 maj, 2021 vid 17:42

    Härmed meddelas att SWCs (Södertälje Windsurfing Club) strandstädkväll på Farstanäs är flyttad till torsdagen den 20/5 kl 18 – ca 20. Tidigare annonserades nu på torsdag d 6/5 men väderprognosen är ganska motbjudande: 2 grader och regn (visserligen bra med vind, men från N …). Med tur får vi den 20/5 istället det högsommarväder vi hade på strandstädningen 2018.

    Klubben bjuder på pizza, sallad e d från en närbelägen pizzeria. Plus dryck. Ta gärna med kratta, grep, skottkärra och lövkorg om du har.

    Aktuell info finns på telgesurf.se

    /Lars

  • daniel_bing

    Medlem
    9 maj, 2021 vid 16:03

    Dalarö eller Fituna i morgon?

  • labbe

    Medlem
    9 maj, 2021 vid 19:15

    Det blir Fituna för mig

  • pete

    Medlem
    10 maj, 2021 vid 10:20

    Japp, drar till Fituna om en stund. Det verkar inte ha kommit igång än (ska ju vrida från lite sydostligt till finfin syd frampå dan) 🙂

Sida 6 av 32

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ✰ Stockholm 2021 ✰

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.