Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › 08 Swespeed imorgon Skälåker
-
@Bjornen 458154 wrote:
Tjena Filip,
Med GPSresults och amaryllon är det ju inte mycket meck. Jag kan bistå med de jag kan och så finns det ju konfen 🙂 Vore det inte kul om du nu har som mål att segla 30 med camberlöst i Sthlm att föra lite dagbok på GPSSS + att du kan vara med i 08 cup ? Vi är ju några som är ungefär på samma nivå när det gäller fart så det kan bli lite fina ”fajter” framöver.
//Björn
Hej,
Tack för hjälpen! Jag skall försöka vara med i 08-cupen och förhoppningsvis också i F2 Speedchallenge på Haga Park nu i vår. Skall bli jättekul! Kommer jag sist kan jag ju alltid skylla på att jag inte har några cambers:)
Filip
-
@filipl 458694 wrote:
Hej,
Tack för hjälpen! Jag skall försöka vara med i 08-cupen och förhoppningsvis också i F2 Speedchallenge på Haga Park nu i vår. Skall bli jättekul! Kommer jag sist kan jag ju alltid skylla på att jag inte har några cambers:)
Filip
Låter bra det 🙂 Glöm inte att bli medlem om du inte redan är det i SBF så att du kan vara med och tävla. Det tog över en månad för mig att få ett segelnummer…
//Björn
-
Räcker det att gå med i SVF eller måste man vara med i en klubb också?
Filip
-
Jag och min gode vän Micke fick segelnr. på en minut nere på speedchallenge i våras, och jag kunde va med utan att vara klubbmedlem!
Logga in för att svara.