Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing 10 year old Riding Unhooked on Waroo 07

• christian12345

Medlem
    24 augusti, 2007 vid 12:39

Totalt fett. Var är det filmat någonstans?

• tetras

Medlem
    24 augusti, 2007 vid 14:05

@Asger_G 408195 wrote:

New Danish BEST teamrider riding unhooked in this short video:

Frederik Young Blood Video

Asger G

Generellt är jag nog lite mer imponerad om det är en kille på 100 kg med lite tryck i grejorna som gör en ”un hocked raily”än en liten parvel på 25kg i en lätt sommar bris. Jag önskar jag kunde testa ny tricks när det inte blåser någonting, det gör inte så ont då om du misslyckas. .

• simoneburgess

Medlem
    24 augusti, 2007 vid 14:26

Tuff. Någon som vet vad det är för soundtrack?

• biorno

Medlem
    24 augusti, 2007 vid 14:27

@tetras 408262 wrote:

Generellt är jag nog lite mer imponerad om det är en kille på 100 kg med lite tryck i grejorna som gör en ”un hocked raily”än en liten parvel på 25kg i en lätt sommar bris. Jag önskar jag kunde testa ny tricks när det inte blåser någonting, det gör inte så ont då om du misslyckas. .

Vad är en ”un hocked raily” ?

• tetras

Medlem
    24 augusti, 2007 vid 14:48

@Biorno 408274 wrote:

Vad är en ”un hocked raily” ?

En raily/railey är en sådan som killen gjorde i filmen eller så kan det se ut så här…….

• marcel_101

Medlem
    24 augusti, 2007 vid 15:06

@SimonEBurgess 408273 wrote:

Tuff. Någon som vet vad det är för soundtrack?

fan visste det innan men har glömt…………..vet iaf att det e samma som introt på en gammal serie som hete third watch………kanske kan googla fram nåt om det =)

• svinet

Medlem
    24 augusti, 2007 vid 15:16

@tetras 408262 wrote:

haha bara att kötta ju! Kan inte gömma dig bakom din vikt! Sedan är ju alltid en raily urkrokad…..

• stebe

Medlem
    24 augusti, 2007 vid 15:21

@Svinet 408298 wrote:

Kan inte gömma dig bakom din vikt!

.. och han vet vad han pratar om, men det är däremot lätt att gömma sig bakom Svinets vikt.

• nundy

Medlem
    25 augusti, 2007 vid 01:05

@Svinet 408298 wrote:

haha bara att kötta ju! Kan inte gömma dig bakom din vikt! Sedan är ju alltid en raily urkrokad…..

Är den väl inte. Old school

• davids

Medlem
    25 augusti, 2007 vid 03:48

En riktigt Raley är alltid urkrokad och du måste ha brädan över kroppen, så tekniskt sett var där ingen Raley i den filmen. Låten var En gammal klassisk ravelåt från Crystal Methods Vegas album från 1997, låten heter Keep Hope Alive

• skanepaul

Medlem
    25 augusti, 2007 vid 07:28

@tetras 408262 wrote:

Haha, du ska nog inte klaga på andras stavning när du själv inte har full koll.

Unhooked railey, ska det vara.

• skejtar_henke

Medlem
    25 augusti, 2007 vid 08:15

haahahahah.. Fast det visste vi ju redan Paul att han inte har koll…

• tetras

Medlem
    25 augusti, 2007 vid 10:15

@SkånePaul 408428 wrote:

Haha, du ska nog inte klaga på andras stavning när du själv inte har full koll.

Unhooked railey, ska det vara.

Tja, även den bästa kan begå sina misstag men är man stöddiga som Habo Bratz Pack så får kan man helt enkelt inte tillåta sig att lämna så uppenbara öppningar utan en näsbränna.

• gh0st

Medlem
    25 augusti, 2007 vid 14:16

Man kan skada näsan på mer än ett sätt…

• krillan82

Medlem
    25 augusti, 2007 vid 14:45

TETRAS… vad har läkaren sagt. Inga dumma komentare och ta din piller.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing 10 year old Riding Unhooked on Waroo 07

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.