Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › 10 year old Riding Unhooked on Waroo 07
-
10 year old Riding Unhooked on Waroo 07
Publicerad av asger_g på 24 augusti, 2007 vid 11:47hildingdude svarade 17 år, 8 månader sedan 18 Medlemmar · 20 Svar -
20 Svar
-
@Asger_G 408195 wrote:
New Danish BEST teamrider riding unhooked in this short video:
Asger G
Generellt är jag nog lite mer imponerad om det är en kille på 100 kg med lite tryck i grejorna som gör en ”un hocked raily”än en liten parvel på 25kg i en lätt sommar bris. Jag önskar jag kunde testa ny tricks när det inte blåser någonting, det gör inte så ont då om du misslyckas. .
-
@tetras 408262 wrote:
Generellt är jag nog lite mer imponerad om det är en kille på 100 kg med lite tryck i grejorna som gör en ”un hocked raily”än en liten parvel på 25kg i en lätt sommar bris. Jag önskar jag kunde testa ny tricks när det inte blåser någonting, det gör inte så ont då om du misslyckas. .
Vad är en ”un hocked raily” ?
-
@SimonEBurgess 408273 wrote:
Tuff. Någon som vet vad det är för soundtrack?
fan visste det innan men har glömt…………..vet iaf att det e samma som introt på en gammal serie som hete third watch………kanske kan googla fram nåt om det =)
-
@tetras 408262 wrote:
haha bara att kötta ju! Kan inte gömma dig bakom din vikt! Sedan är ju alltid en raily urkrokad…..
-
En riktigt Raley är alltid urkrokad och du måste ha brädan över kroppen, så tekniskt sett var där ingen Raley i den filmen. Låten var En gammal klassisk ravelåt från Crystal Methods Vegas album från 1997, låten heter Keep Hope Alive
-
@tetras 408262 wrote:
Haha, du ska nog inte klaga på andras stavning när du själv inte har full koll.
Unhooked railey, ska det vara.
-
haahahahah.. Fast det visste vi ju redan Paul att han inte har koll…
-
@SkånePaul 408428 wrote:
Haha, du ska nog inte klaga på andras stavning när du själv inte har full koll.
Unhooked railey, ska det vara.
Tja, även den bästa kan begå sina misstag men är man stöddiga som Habo Bratz Pack så får kan man helt enkelt inte tillåta sig att lämna så uppenbara öppningar utan en näsbränna.
-
TETRAS… vad har läkaren sagt. Inga dumma komentare och ta din piller.
Logga in för att svara.