Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › 13-17 meter på onsdag! VÄSTLIGT!
-
Sanna;548778 wrote:Enligt DMI ska det minska efter två i morgon. Har ju blivit en stadstös utan bil, så om någon vänlig själ har en plats över från Göteborg hänger jag gärna med (och delar självklart på bensinen).
Men har inget mindre än 9:a, så det är ju om det håller sig mellan 8-11 där…
0730-227944
Jag ska ner klockan fyra. Vänner måste ju ställa upp!
-
Yann;548724 wrote:Du får ju titta på DMI så här nära! Blir en morgonsession imorgon innan jobbet. Vilka är på?
Var ska du surfa? Kanske på!
Peter
-
Haze;548748 wrote:hade en grym session på 3 timmar här ute med min 9:a så det borde blåst vid er oxå idag eller blev ni blåsta på detta;)
Jepp, körde i röv-kass vind hele kvällen. Släppte ut luften kl 21:00. 21:01 kom vinden:(
-
Pepä;548781 wrote:Jag ska ner klockan fyra. Vänner måste ju ställa upp!
AM or PM?
/P
-
Sanna;548778 wrote:Enligt DMI ska det minska efter två i morgon. Har ju blivit en stadstös utan bil, så om någon vänlig själ har en plats över från Göteborg hänger jag gärna med (och delar självklart på bensinen).
Men har inget mindre än 9:a, så det är ju om det håller sig mellan 8-11 där…
0730-227944
Jag sticker från göteborg vid två så då får du gärna hänga på. Har inte mindre än nia själv heller. Prognosen har ju gått ner lite så det ser ut att kanske lösa sig. Åker i vilket fall.
Vi kan ju höras imon. Har en plats till om någon mer är sugen.
Niklas
0761876616 -
kiters_se;548820 wrote:Var ska du surfa? Kanske på!
Peter
Kör 0630 från Gbg. Blir nog Läjet om det bara inte blir nord i vinden. Annars abay. Häng på!
-
Yann;548832 wrote:Kör 0630 från Gbg. Blir nog Läjet om det bara inte blir nord i vinden. Annars abay. Häng på!
Åker nog vid 05.30 från Åsa , har aldrig testat Läjet men det blir nog bra.
¨Peter
-
Läjet is the shit peter. Har du aldrig surfat där? Hmmmm sjukt fina vågor iaf… Och Yann är fin oxå 😉 Eller duktig på vågor oxå…
-
Nu har det börjat blåsa på bra så det här kan bli kul! 🙂 Lycka till ni som kör imon bitti.
-
Litease;548847 wrote:Nu har det börjat blåsa på bra så det här kan bli kul! 🙂 Lycka till ni som kör imon bitti.
Tack drar ut en timme nu.
Men måste vara på jobbet ganska tidigt så jag kör i Åsa.
Peter
-
skate_1_boy
Gäst27 maj, 2009 vid 06:1013 m/s i habo nu!!
Logga in för att svara.