Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing 14 m2 nitro kite i 12 m/s, funkar det?

• anonym-anvandare

Medlem
    8 mars, 2004 vid 14:53

Jag väger 95 pannor på en 140 Labrat

• patrikol

Medlem
    8 mars, 2004 vid 14:57

Verkar vara i mesta laget beror ju så klart på hur duktig du är. Jag själv är nybörjare väger 90 kg och vill inte gärna gå ut i mer än 9 m/s med min 14 kvm vid 10 m/s byter jag till min 9 a och det funkar utmärkt har ungefär samma bräda som du.

• anonym-anvandare

Medlem
    8 mars, 2004 vid 17:13

14 i 12 inga som helst problem, ja kor 14 i byar pa 15sekund pa mina 85kg

• skejtar_henke

Medlem
    8 mars, 2004 vid 17:17

fantasi sekundmetarar om du inte är proffs då. Vet du hur mycket 15 s är egentligen.

Henke H

• falk__enberg

Medlem
    8 mars, 2004 vid 18:07

Rekomendationen för en 14 är upp till 10m/s så det borde gå bra i 12m/s cool.gif

• walle

Medlem
    8 mars, 2004 vid 18:09

15m/s låter mycket men visst fan e de roligare när det brallar på riktigt ordentligt!!!
    Det e ju lättare att åka när man har drag i grejjorna, till en viss gräns givetvis cool.gif

• zaihttam

Medlem
    8 mars, 2004 vid 19:43

jag håller ju min 15m2 upp till ca20m/s väger ca 65kg så de e bara å ösa på!!

• anonym-anvandare

Medlem
    8 mars, 2004 vid 20:19

Jäg väger 35 kg och håller min 27kdm kite i 65 m/s + byiga förhållnaden + protes på höger arm.

SLUAAAAAAAAAAAAA

• zaihttam

Medlem
    8 mars, 2004 vid 20:23

ja vadådå jag hoppar 20m+ med icakasse i händerna när det blåser måttligt

• putte

Medlem
    8 mars, 2004 vid 22:30

Naaah, när det kommer till ICA-kassar så är det ju fråga om teknik, sen spelar ju märket roll oxå. Konsum är ju kända för sina svåra påsar med fett AR… Jag gillar tvåhandtags från willys, grym depower!

• putte

Medlem
    8 mars, 2004 vid 22:32

Någon som prövat nya LIDL ännu?
    Jäkligt sugen på deras suuupahlift…
    grin.gif

• zaihttam

Medlem
    8 mars, 2004 vid 22:46

hörde att IKEA skulle lansera ett, som dom sa det ”monster” där skulle va sånt enormt jävla lyft. deras banderoll löd ”the sky is the limit”

• patrikol

Medlem
    8 mars, 2004 vid 22:48

Vilken vindmätare använder du?

• zaihttam

Medlem
    8 mars, 2004 vid 22:55

jag följer flaggan rakt ner=0m/s 45grader=4-5m/s rakt ut=fullt ös!

• zaihttam

Medlem
    8 mars, 2004 vid 22:56

funderar på att köpa en silva, e de nått å ha?

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing 14 m2 nitro kite i 12 m/s, funkar det?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.