Senaste nytt Forums Vågsurfing 14/2, Norge

• luuddee

Medlem
    24 februari, 2005 vid 11:13

faen va nice…. laugh.gif laugh.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    24 februari, 2005 vid 12:05

Fett värre

• george_jung

Medlem
    24 februari, 2005 vid 17:25

hade de vatt varmare där hade jag fän flyttat dit..

• samhansson

Medlem
    24 februari, 2005 vid 18:57

vaffannn, så jävla fint…
    Du är snäll och ger oss en detaljerad spotbeskrivning. Antar att dom inte har nått imot ett gäng kitesurfare till sommaren.
    Mhh: Sam

• vinta_kestrel

Medlem
    24 februari, 2005 vid 20:01

Det är inte så bra där på sommaren. Inte storleken på vågorna.

Spotcheck – jag vet faktiskt inte. Jag har varken hört talas om Perfect Spot eller polarens secret tidigare. Att de ligger i trakterna runt Stavanger/Jaeren, så mycket vet jag smile.gif

Suveränt stäle att bo på – den 12 surfade polaren, den 14:e åkte han offpist med flickvännen (Alla hjärtans..). Det har hänt flera gånger att han surfat förmiddag och kört skidor på eftermiddagen. Man blir ju lite avis.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing 14/2, Norge

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.