Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing 200 mil västkust

• 200 mil västkust

Publicerad av carrera på 5 juli, 2004 vid 09:45

Då jag har en sambo härstamar från vårt grannland i öst (Finland) så måste man ju ibland bege sig dit o vara artig/Social och så vidare. Tanken har flera gånger slagit mig att Finland har nästan 200 mil västkust som borde ha fler Spots än vad vi i Sverige har. Är det någon som har varit där eller hört något. Kan ju vara fint att få kombinera surfing och socialt besök någon gång. Några andra bra ställen från norra sverige är också välkommet! Hur är det med surfingen i Norr. Sjöar att lägga till minnes eller hur är surfet på t.ex Pite havsbad osv. Kan ju välja om jag ska bila genom Sverige eller Finland beroende på var de bästa spotsen är och vart från vinden kommer osv. 😉

anonym-anvandare svarade 20 år, 9 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • oskie

Medlem
    5 juli, 2004 vid 11:31

Vet inte, men jag tycker många finnar håller till på mytrims.com

• oskie

Medlem
    5 juli, 2004 vid 11:32

Den här listan är inte dålig…

• anonym-anvandare

Medlem
    19 juli, 2004 vid 20:20

Hej!

http://mytrims.com finns också en lista på surfing ställen i Sverige: http://mytrims.com/beach/country.asp?cyID=SE. Om det finns ställen som saknas i listan, kan mytrims medlemmar lägga in nya ställen samt bilder, kartor och beskrivningar på ställena. Just nu finns det 34 ställen uppräknade.
    Mytrims.com är en finsk hemsida på engelska, som jag och min bror har skapat och upprätthållit i ett par år redan. Det finns över 1300 registrerade medlemmar över hela världen. Ideen med hela sidan är att surfare kan spara sina surfing sessioner i mytrims.com.
    Skulle du vilja ha mera information om mytrims.com kan du ställa frågor i mytrims forumet eller skicka mail till [email=”heikki@mytrims.com.”]heikki@mytrims.com.[/email]

Ha det bra

Heikki

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing 200 mil västkust

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.