Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing 550cm formula mast till helgen

Taggad: 

• 550cm formula mast till helgen

Publicerad av bronken på 2 juli, 2009 vid 21:46

Hejsan, jag undrar om det ar nagon som skall till Halmstad till helgen som har en 550cm formula (normal bend curve) till salu begagnad eller ny. Jag aker dit imorgon med sailorstiffrigg (Mats N) men har inte hunnit bestalla en.
    Om nagon har en bra beggad sa gar det ocksa bra. Jag behover den till min 11.6m2

Om nagon vet av vart man kan hitta detta pa mindre an 48 timmar sa hor av er till mig har, pa mail, eller pa mobilen.

Tackar,
    Uffe
    USWE 22 (nu SWE 227)
    0709 sju 22 228 fem.
    ujentler@gmail.com

benke-2 svarade 15 år, 10 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • goatsmack

Medlem
    2 juli, 2009 vid 22:17

Vad är det för segel du ska ha den till?

• benke-2

Medlem
    3 juli, 2009 vid 04:37
    bronken;556723 wrote:
    Hejsan, jag undrar om det ar nagon som skall till Halmstad till helgen som har en 550cm formula (normal bend curve) till salu begagnad eller ny. Jag aker dit imorgon med sailorstiffrigg (Mats N) men har inte hunnit bestalla en.
    Om nagon har en bra beggad sa gar det ocksa bra. Jag behover den till min 11.6m2

Om nagon vet av vart man kan hitta detta pa mindre an 48 timmar sa hor av er till mig har, pa mail, eller pa mobilen.

Tackar,
    Uffe
    USWE 22 (nu SWE 227)
    0709 sju 22 228 fem.
    ujentler@gmail.com

Tjena

Jag har en Neilpryde 580 mast liggandes, från 2001 som jag har använt 1 gång sen 2004.
    Borde funka fint, du kan få den för 1700 på öppet köp.

Masten finns längs motorvägen till Halmstad, i Nyköping.

mobilnr 0709816978
    /Benke

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing 550cm formula mast till helgen

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.