Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing 80-tals tennissurf

• tottovich

Medlem
    20 juli, 2004 vid 19:32

hehe den där mackan är allt go smile.gif

• pepa

Medlem
    20 juli, 2004 vid 20:55

Inte hans sura uppstötningar.

• hengo

Medlem
    20 juli, 2004 vid 22:13

Svar till:

Inte hans sura uppstötningar.

[/ QUOTE ]

hahahaahahahah

• skanepaul

Medlem
    20 juli, 2004 vid 22:55

Ingen som ska med mig o Mackan till Öja på lördag?? Ja jävlar vilket ställe!! Kanske man får se lite sura uppstötningar…

• mackan

Medlem
    21 juli, 2004 vid 09:21

jo va fan man har slagit ett och annat serveess i båstad…

• stellan

Medlem
    21 juli, 2004 vid 11:58

Mackan – blev det något hugg på Lilla Helvetet? Själv la man sig med skam i tältet vid Tylösand….

• eddie

Medlem
    21 juli, 2004 vid 13:37

Svar till:

Mackan – blev det något hugg på Lilla Helvetet? Själv la man sig med skam i tältet vid Tylösand….

[/ QUOTE ]

Själv är man ju glad att man la sig själv… Höll ju på att sluta galet på lördagsnatten *asg*

”spring då din fege fan”

• mackan

Medlem
    21 juli, 2004 vid 14:47

hugg?? va du lite snurrig eller? sa ju till dig att jag va där med min flickvän. blir nog någon sväng till halmstad snart igen. bra ladd både i vågorna och på nattlivet.

kanske ska skita i att köra downwinder till afterbeach:en nästa gång dock… var visst inte så uppskattat =)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA