• snygging

Medlem
    26 juni, 2008 vid 10:27

Alltid lika fin!
    Kör du någon av flexifoil kitarna nu?
    Jag tycker att Atom kiten i wake läget(front linan bak) e grymt för bra pop.

• gh0st

Medlem
    26 juni, 2008 vid 10:42

Riktigt schysst film. han blir bara bättre o bättre varje gång.

• mjersen

Medlem
    26 juni, 2008 vid 15:13

såå ja.

• johanw

Medlem
    26 juni, 2008 vid 15:15

killen kan!!

• davids

Medlem
    27 juni, 2008 vid 01:17

Aaaantligen lite style i nagra av tricken dar och inte bara ”snurra-sa-mycket-som-mojligt-passera-baren-sa-manga-ganger-som-mojligt”. Gillar verkligen dem lite mer langsamma tweakade grabbar, shifties, skona blind landningar utan att passera baren.. Borjar likna nagot nu ju 😉

• snygging

Medlem
    27 juni, 2008 vid 07:31

Jag tyckte han sträckte lite dåligt på vristen det brukar alltid jag göra!!!!!

• gadget

Medlem
    27 juni, 2008 vid 08:30

Fiiii fan vad fet han är…. booooooooooooooooooosch! :laugh:

• hengo

Medlem
    27 juni, 2008 vid 08:47

riktigt fint, men… bara jag som tyckte allt såg sååå mycket mindre ballerina ut när han körde bindningar? :/

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.