• kapten-k

Medlem
    13 januari, 2008 vid 19:53

Jag tycker den ser väldigt trevlig ut! vem säljer ab+ i sverige??

• budda

Medlem
    13 januari, 2008 vid 20:00

Jag har haft lite kontakt med en italienare (andrea bargi). ligger på ca 1600 euro

• Knatte

Gäst
    14 januari, 2008 vid 05:47

@Kapten K 438369 wrote:

Jag tycker den ser väldigt trevlig ut! vem säljer ab+ i sverige??

Är det inte någon i Linköping som har koll på detta angående agenturen?? Bringdahls bror eller gamla linköpingskompisar??
    Annars köper man väl brädorna via hemsidan som verkar var nere nu…:crazy:

• jps

Medlem
    14 januari, 2008 vid 11:02

Hemsidan har bara varit nere en tre, fyra månader ungefär. Kommer nog upp igen när som helst…

Lite tråkigt att AB+ har så underliga/dåliga säljkanaler.

• tobhed

Medlem
    14 januari, 2008 vid 11:06
    Knatte;438420 wrote:
    Är det inte någon i Linköping som har koll på detta angående agenturen?? Bringdahls bror eller gamla linköpingskompisar??
    Annars köper man väl brädorna via hemsidan som verkar var nere nu…:crazy:

Om jag inte har fel så har den varit nere i snart 1 år nu så förvänta dig ingen snabb lösning på det problemet…

• Knatte

Gäst
    14 januari, 2008 vid 11:36

@tobhed 438460 wrote:

Om jag inte har fel så har den varit nere i snart 1 år nu så förvänta dig ingen snabb lösning på det problemet…

Ha,ha segt där alltså… Men den finns en dansk AB+ site uppe nu, fast det är ju isf gamla årsmodeller 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA