Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Achtung achtung! TS i Klitmöller vecka 37.

  • Achtung achtung! TS i Klitmöller vecka 37.

    Publicerad av surferic på 16 maj, 2002 vid 19:16

    Nu har TungSurf, vikingarna från Norrland beslutat att det är vecka 37 som gäller för härjningarna i Klitmöller. Alltså veckan efter Wave-classic så vässar vi fenorna och tar strid med tyskarna.

    Ansök om ledigt från fruar och arbeten och joina oss. Hoppas att så många som möjligt ställer upp och visar tyskarna hur en bräda ska seglas.

    stickan svarade 21 år, 8 månader sedan 7 Medlemmar · 31 Svar
  • 31 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    17 maj, 2002 vid 05:53

    Är det någon som kan ge tips om ett bra sätt att lägga fram detta för frugan så är jag öppen för förslag..

    Schöne schlange

  • anonym-anvandare

    Medlem
    17 maj, 2002 vid 06:37

    Säg att du skall till Klitmöller, fast du måste börja smöra ett tag innan du säger det. Köp hem lite räkor, havskräftor och hummer. Sen laddar du henne med massor av vin efter det kan du droppa nyheten för henne.
    Det är viktigt att du får henne berusad !!!
    Sen kan du bjuda henne på en weekend i Sthlm/London/Paris och gå på teater och sånt tjafs som tjejer gillar, fråga sen snällt om det finns en chans att åka i väg till Klitmöller och berätta hur viktig resan är för dig. Om hon säger nej så tycker jag du skall överväga att dumpa henne.

    Jenny Jones/

  • anonym-anvandare

    Medlem
    17 maj, 2002 vid 07:08

    Vad jag förstår är att TS som den sekt det är.
    Till musiken av Owe Törnqvist tänker begå kollektivt
    självmord i Danmark.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    17 maj, 2002 vid 08:26

    be henne följa med eller lägga ner.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    17 maj, 2002 vid 08:35

    Följa med funkar nog inte så bra då vi har två småttingar hemma. 2,5 resp. ett halvår gamla. Till nästa år har jag förhoppningar om att köpa en stor van (typ cheva) så att jag kan ta med alla på resorna. Men fram till dess: alla tips mottages:)

  • anonym-anvandare

    Medlem
    17 maj, 2002 vid 09:22

    Hej Mac, lägga ner är oftast ingen bra ide. Ber om ursäkt för min snabba spontana respons. Är det barn med får man locka med annat. Pappa behöver surfa skiten ur sig för att vara lugn resten av vintern annar blir det jätte jobbigt.
    Större bil är att rekommendera. Husibl med DVD för barnen har jag sätt smile.gif

  • anonym-anvandare

    Medlem
    17 maj, 2002 vid 09:33

    Vad trött jag blir !!!!!!!!!!! vem bryr sig ………..

  • ove226

    Medlem
    17 maj, 2002 vid 09:44

    hur kommer vi ner!
    tar alla varsin bil som ner till öland?
    jag blir troligt vis med hoppas jag!
    om far min inte kan så kanske man kan lifta ner!

    //oe

  • anonym-anvandare

    Medlem
    17 maj, 2002 vid 11:02

    Hej du anonyme,

    Tanken med detta inlägg, som du kan se om du läser igenom det, är att kunna få med fler folk till en resa till Danmark. Vissa tycker nämligen att det är roligt att resa fler tillsammans. Om du är en sådan person så har du nu chansen att boka in denna vecka då du vet att det kommer att vara ett antal svenskar på plats. Å andra sidan, om du inte gillar att umgås med andra och vill ha Klittmöller för dig själv (och några tyskar..) så vet du nu också när du inte ska åka dit.

    Slutligen: Vem som bryr sig vet jag inte, men det fina med detta forum är ju att man kan låta bli att läsa sådant man inte bryr sig om och därmed undvika att bli upprörd eller trött över inlägg som detta….

    Surfa lugnt,

  • anonym-anvandare

    Medlem
    17 maj, 2002 vid 13:32

    Mac köp en RRD esy Rider så kan hela familjen surfa tillsammans.
    Din kamrat på Öland

  • q-lobo

    Medlem
    18 maj, 2002 vid 18:21

    värmdö surfers är sugna på att haka på?
    bor ni i bussarna eller faciliteter med varmvatten och i så fall vilket?????

  • pher

    Medlem
    19 maj, 2002 vid 11:50

    Hur långt är det från Gävle till Klitmöller?

    En som aldrig varit där..

  • anonym-anvandare

    Medlem
    19 maj, 2002 vid 19:23

    Tjena Grabbar! Jag vill åka med, bara jag inte tagit livet av mig pga. det där jävla jobbet.
    Skämtar lite. É det någon som har ett välbetalt jobb till mig?
    Åka till Varberg på Torsdagen innan Wave-classic och sedan till Klittan, eller?
    Vi hörs/ S-666,Limöga,Perry Mason mfl.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    20 maj, 2002 vid 13:47

    Hello Perry M,
    Ja, tror att planen är att åka torsdag till Varberg och sedan vidare till Klittan på söndagen.

    till andra Pher: Har ingen aning om hur långt det är, men ca 60 mil till Varberg, några dagar vila där och sedan vidare till Danmark. Borde väl inte vara så långt mellan Varberg och Klitmöller

  • anonym-anvandare

    Medlem
    20 maj, 2002 vid 18:10

    Hej kompis,

    Får nog vänta ett tag till innan småbrudarna kan börja surfa. Dock ett gott tecken: Äldsta dottern (2,5 år) kräver numera att få läsa en surftidning när hon ska gå på pottan. Bådar gott inför framtiden.

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Achtung achtung! TS i Klitmöller vecka 37.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.