Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › AfterWorkSurf på Viking Strand idag?
-
AfterWorkSurf på Viking Strand idag?
Publicerad av hbgkitare på 18 september, 2007 vid 12:50Jag och Mathias tänkte kita på Viking idag, verkar som om vinden ökar på lite här i city! Smhi lovar 7-11 ms under tis kväll!
Vem är mer på? Marcel, Roger, Carro, Martin, Larssa???
hbgkitare svarade 17 år, 7 månader sedan 5 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
Fyfan va min rygg blev blästrad av hagel . Jag skulle presic byta om, då Marcus smäller igen sin bildörr med ett extra stort flin på läpparna. Då faller alla bortappade pingisbollar från hela världen ner på min nakna rygg (även kallat hagel).
Men jag tog det som en man medans jag tittar mot Markus bil där vindrutetorkaren går för fullt samtidigt som han hade det där äckliga flinet kvar på läpparna usch!!!
Annars va det en ok afterwork surf med sol och små roliga vågor 🙂 -
Jag ler det äckliga flinet fortfarande och tänker: – Weatherman vet när man skall undsätta sig i tid, bara draken som är våt!
I alla fall så var det en fin AfterWorkSurf med sol och stundtals vindar upp mot 12 m/s plus fina vågor på sina ställen.Nu ser det inte ut att blåsa förrän till helgen kanske men blåser det nån kväll så ses vi säkert igen på Viking!
-
Kanske, kanske, kanske blir det lite vind idag också!
SV, kan det funka på Viking tro? -
Jag tycker det e tramsigt att kitesurfa. Skall börja ängna mig åt frimärksamling istället.
-
Så tycker man bara om man inte har några drakar ännu!
Erkänn, visst känns det för jä…gt?
Du kan få vara min ”Kite-Bitch”, pumpa, rigga, fota, grilla korv, göra kaffe, packa ihopa och köra mig så att jag kan ta en öl eller två!
Ställ upp nu, jag hade gjort det samma för dig, det vet du ju! -
@Hbgkitare 416340 wrote:
Så tycker man bara om man inte har några drakar ännu!
Erkänn, visst känns det för jä…gt?
Du kan få vara min ”Kite-Bitch”, pumpa, rigga, fota, grilla korv, göra kaffe, packa ihopa och köra mig så att jag kan ta en öl eller två!
Ställ upp nu, jag hade gjort det samma för dig, det vet du ju!Ja varför inte… inget annat du vill att jag skall göra typ lite mat och ge dig massage efteråt?
-
Nån som vill dra till Lundåkra idag onsdag och kan tänka sig plocka upp mig??
Kan köra något annat ställe också..
0709395938
ser ju bra ut de närmsta dagarna enligt foreca!
-
@Larssa 416355 wrote:
Ja varför inte… inget annat du vill att jag skall göra typ lite mat och ge dig massage efteråt?
HAha den där ”Weatherman” har mkt i sitt begär.
Idag va ju värdet inte så kul men imorgon kanske det kan bli lite bättre.
Kanske kan testa viking på SV imorgon och larssa du kan låna kite om du vill dock efter du pumpat och riggat min andra 🙂 -
@Tuben 416372 wrote:
Nån som vill dra till Lundåkra idag onsdag och kan tänka sig plocka upp mig??
Kan köra något annat ställe också..
0709395938
ser ju bra ut de närmsta dagarna enligt foreca!
kom ner till vikingstrand imorgon om det är vind och regn uppehåll
-
Jag har fullt upp i morgon med babysim och jobb m.m. men tack för inbjudan. Tar gärna och gör det en annan dag när det funkar =)
-
Om det är regnuppehåll idag och inte för mycket vind så är jag på!
Blåser det för mycket för min 12:a så kan jag fota och filma lite istället!
Logga in för att svara.