Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Åjåjåj fyrsju i fiskebäck!

  • Åjåjåj fyrsju i fiskebäck!

    Publicerad av hakman på 13 augusti, 2008 vid 07:03

    Jadå nu ska hela ligan äntligen rocka efter ett outhärdligt långt uppehåll! Räknar med uppslutning från den förskräcklige, minicalle och även hank the tank fram emot kvällen. Med lite flax kan även mr finland anno -08 och den norske nattmacksägaren visa livstecken nere i skitviken.
    Jag är tejpad och klar så det är grönt ljus, Calle kom och hämta brädan nuuu!

    -Håkman, som fan inte är sugen.

    lillhagen svarade 15 år, 9 månader sedan 7 Medlemmar · 18 Svar
  • 18 Svar
  • callep

    Medlem
    13 augusti, 2008 vid 08:13

    Det kommer gå av!!!

  • lillhagen

    Medlem
    13 augusti, 2008 vid 08:37

    Jag kommer direkt efter jobbet!

  • hakman

    Medlem
    13 augusti, 2008 vid 13:20

    @callep 489814 wrote:

    Det kommer gå av!!!

    Det gjorde mitt fucking finger i alla fall.

  • karapp

    Medlem
    13 augusti, 2008 vid 14:59

    Är det så att det blir ett äkta old vs new stylepimpz battle ikväll då…?

    enligt säkra rykten från gangsterleader Göran så kommer nattmacksägaren iallfall hem
    i helgen och äger upp det….

    Over n out…

    Tror nog det blir fett surf imogon med, ska nog bräcka den förskräcklige i att köra tidigt 🙂

  • ian

    Medlem
    13 augusti, 2008 vid 16:45

    @Karapp 489930 wrote:

    Är det så att det blir ett äkta old vs new stylepimpz battle ikväll då…?

    enligt säkra rykten från gangsterleader Göran så kommer nattmacksägaren iallfall hem
    i helgen och äger upp det….

    Over n out…

    Tror nog det blir fett surf imogon med, ska nog bräcka den förskräcklige i att köra tidigt 🙂

    ohh, you can nåt break me down! ring mig så hänger jag på. ska du på filmen ikväll eller?

  • kelso

    Medlem
    13 augusti, 2008 vid 17:10

    fuuuuuck också… mr finland är fortfarande i Finland med fisvinden och utan utrustning. börjar bli lite frustration nu. 11 dar kvar sen ska det rockas.. såå laddad nu på lite 4.7. Fiskebäcksligan e saknad!!

  • callep

    Medlem
    13 augusti, 2008 vid 19:14

    imon går d av ännu mer.. i shitbay!

  • ian

    Medlem
    13 augusti, 2008 vid 20:14

    @callep 489983 wrote:

    imon går d av ännu mer.. i shitbay!

    bäästa dan.

    imorgon också.

    grattis till mr henk förresten 😉

  • lillhagen

    Medlem
    13 augusti, 2008 vid 20:55

    Legendarisk kväll!

    Först 5.3 med helt ok drag, sen åskoväder och efterföljande stiltje. Men efter lite snack på ljugarbänken och mer och mer som packade ihop så kom vinden tillbaka med besked.

    Ian körde 4.7 och satte framåtar, mest impad av att han ladda åt båda hållen!

    Stort steg för mig idag, satte en snustorr Vulcano med pungdrag i 5.3an och i vågor. 4 månader efter dem första vingliga turerna på en freestyle bräda 🙂

    Kommer ner imorgon om det fortfarande finns vind kvar efter lunch. Ska dock operera bort en tand för 4 papp innan så får se hur det går först :crazy:

  • ian

    Medlem
    14 augusti, 2008 vid 00:44

    @Lillhagen 490042 wrote:

    Legendarisk kväll!

    Först 5.3 med helt ok drag, sen åskoväder och efterföljande stiltje. Men efter lite snack på ljugarbänken och mer och mer som packade ihop så kom vinden tillbaka med besked.

    Ian körde 4.7 och satte framåtar, mest impad av att han ladda åt båda hållen!

    Stort steg för mig idag, satte en snustorr Vulcano med pungdrag i 5.3an och i vågor. 4 månader efter dem första vingliga turerna på en freestyle bräda 🙂

    Kommer ner imorgon om det fortfarande finns vind kvar efter lunch. Ska dock operera bort en tand för 4 papp innan så får se hur det går först :crazy:

    use your papps fucking well henkeo. nåväl, allt annat kanske går åt helvete men efter två timmars promenerande från stan kan jag konstatera att det i allaf all blåser så in i helsikce. det kommer bli sjuukt bra imorn

    jeeeeee

    :/

  • ian

    Medlem
    14 augusti, 2008 vid 05:22

    @callep 489983 wrote:

    imon går d av ännu mer.. i shitbay!

    hoho jaja! var är fisken? där e fisken! Var e shitbay? där e shitbay!

    kommer du ner o öser snart eller? kanonsurf på morgonen och eftersurf i eftermiddag. blir det bättre?

  • ian

    Medlem
    14 augusti, 2008 vid 06:08

    @Ian 490126 wrote:

    hoho jaja! var är fisken? där e fisken! Var e shitbay? där e shitbay!

    kommer du ner o öser snart eller? kanonsurf på morgonen och eftersurf i eftermiddag. blir det bättre?

    haha, har vart ett gäng zigenare här o slangat tanken på bilarna. fuck fisken, hello vågor 😀

  • hakman

    Medlem
    14 augusti, 2008 vid 06:28

    Hahahaha framåtar åt båda hållen? Det är för mycket pepp nu, jag klarar snart inte mer… Jag tejpar och gipsar och vad fan mer som krävs, för idag finns det inga ursäkter; hela gänget samtidigt i eftermiddag! Bästa fyrsju västen!

    Mr hank has officially been freestyled .

  • hakman

    Medlem
    14 augusti, 2008 vid 06:31

    Eftermiddagen går mer precist av klockan sjutton – enligt DMI.

  • callep

    Medlem
    14 augusti, 2008 vid 07:44

    14 ser rätt bra ut med. Frågan är om huvudet pallar..

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Åjåjåj fyrsju i fiskebäck!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.