Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Åka från Göteborg och kitesurfa ikväll?

• Åka från Göteborg och kitesurfa ikväll?

Publicerad av anders1 på 9 augusti, 2010 vid 12:17

Hej!
    Jag har nyligen införskaffat mig en kite (12 m2) och är sugen på att pröva den. Tänkte eventuellt åka från Göteborg ikväll söderut och se om det går köra.
    Någon som vill hänga med och hjälpas åt att starta o landa?
    //Anders

pear svarade 14 år, 9 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • lance

Medlem
    9 augusti, 2010 vid 13:17

Tja Anders. MIn polare och jag kommer försöka ta oss ut men det beror lite på hur mkt det vrider till sv som det skulle. Vrider det inte blir risken att jag blir kvar i GBG och sätter klinkers. ( TRIIIST !) Men vrider det till SV kommer vi köra Askim men då det bara funkar vid SV så är det ju tveksamt just nu. Skulle allt lösa sig och vi åker mot Åsa eller så återkommer jag.

Mvh

Lance

• anders1

Medlem
    9 augusti, 2010 vid 13:46

Hallå Lance! Nej, vore ju ingen höjdare om du måste sätta klinkers istället för att surfa. Hör gärna av dig om och var ni kör. Numret mitt är 0727342011.

• lance

Medlem
    9 augusti, 2010 vid 14:26

Polareb drog till Rågelund utan att säga till. Han riggr där nu om du vill dra ner. Han hjälper dig säkert om du behöver ass. Mvh Lance

• pear

Medlem
    9 augusti, 2010 vid 14:38

Tja!
    Jag hänger gärna på om du ska åka neråt! Är nog gränsfall om det går köra en 12m2 men aldrig fel att testa.

Ring om det fortfarande är aktuellt
    0768248125

Pär

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Åka från Göteborg och kitesurfa ikväll?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.