• anonym-anvandare

Medlem
    13 mars, 2001 vid 17:51

eller så bor man nära vattnet och cyklar ner, det har jag gjort sen jag var 11år

UDOO smile.gif

• colleman

Medlem
    13 mars, 2001 vid 19:04

Colleman: 18 surfar i björlanda.

hittintills har jag cyklat ner till vattnet med brädan på en vagn efter mig.

Våga vägra vinter surfa phettwink.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    13 mars, 2001 vid 20:36

Jag är 16 bast och har seglat i lite drygt ett år. Bor i Nyhamnsläge, ca 3 mil norr om Helsingborg.

• anonym-anvandare

Medlem
    13 mars, 2001 vid 20:36

Jag är 16 bast och har seglat i lite drygt ett år. Bor och seglar i Nyhamnsläge, ca 3 mil norr om Helsingborg.

• surfare_flicka

Medlem
    18 mars, 2001 vid 16:32

Sara 15år

• fredrik-b

Medlem
    18 mars, 2001 vid 16:35

—e du singel sara och var bor du?—
    (ursäkta men jag kunde inte låta bli=)…
    Mvh
    Fredrik B S43-17bast-varberg

• surfare_flicka

Medlem
    18 mars, 2001 vid 16:42

Jo jag är singel…bor på åland

• fredrik-b

Medlem
    18 mars, 2001 vid 16:51

du råkar möjligtsvis inte heta Jennica?
    Mvh
    Fredrik B-S43-17bast-varberg

• surfare_flicka

Medlem
    18 mars, 2001 vid 17:50

Nä. Hurså?

• fredrik-b

Medlem
    18 mars, 2001 vid 20:03

nä jag har bara snackat med en tjej som e typ 15 nu som hette jennica, som skulle börja surfa typ 99.
    Har du surfat länge?
    Mvh
    Fredrik B S43-17-vbg

• surffilip

Medlem
    18 mars, 2001 vid 21:56

jag är en kille på 15 jordsnurr ! bör i Gôtet ! är det inga i min ålder som surfar ?

///(__Filip

• anonym-anvandare

Medlem
    18 mars, 2001 vid 22:07

Minns när man inte hade körkort än o fick fjäska för föräldrar o kompisar eller gå med sakerna till sjön i närheten för att komma ut till surfet.
    E nu 20 år med körkort o bil – kan bara säga till alla som e 18 och ska göra körkortet :
    – Det e nyckeln till mer surf, smällen att alla andra surfpolare ska mee jämt tar man gärna för att kunna surfa typ 50 % mer.
    Aloha
    (Den blå folkabussen)

• surfare_flicka

Medlem
    19 mars, 2001 vid 18:30

Nä.jag gick en kurs i Juli och föll stenhårt för de!!!! Sen började jag ”på riktigt” i slutet av augusti…så jag är inte särskilt bra…men jag tycker de e superkul för de!!!!!!
    Själv då???
    kram//Sara

• fredrik-b

Medlem
    19 mars, 2001 vid 21:35

Jag har surfat i 7år, tävlat sen jag var 14…testade första gången på haga Park-öland och blev stokat direkt!…
    Windsurfing är det bästa som hänt mig utan tvekan, och jag kommer hålla på med det tills jag dör—-bättre än sex!
    Mvh Fredrik B S43-varberg…

• anonym-anvandare

Medlem
    20 mars, 2001 vid 07:15

Välkommen Jonahtan! Du har hamnat rätt.
    99% av konfen består av finniga snorungar som spenderar betydligt mer tid med att skryta hur häftiga dom är och slänga skit på surfäffärer än att segla.

Än en gång, VÄLKOMMEN!!!!!

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.