Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Alla surfare
-
Alla surfare
Publicerad av surferboys på 5 juni, 2000 vid 06:5910 sätt att döda john polman på! Tacksam för bra svar!
lundgren svarade 24 år, 11 månader sedan 4 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Har du slått huvet eller? Polman har inte haft ett rätt på 10 år
Nä Krossa kulorna på honom -
Ett sätt att döda han på är att tatuera in ett hakkors i huvet på han och skicka in han till Blattarna på Rosengård! Då lär han dö en ganska smärtsam död.
-
Det är inte Polmans fel att det inte blåser!
Och döda någon för att han eller hon har pressenterat en felaktig prognos är lite väl hårt tycker jag.
Som surfare måste man ha tålamod,det gäller bara att vara på rätt ställe vid rätt tid.
/F -
Vafan menar du att det inte e deras fel ??? Jag menar med alla sateliter och radar observationer dom har så borde dom kunna lägga en prognos. Kan man inte det då skall man Faaaan inte stå i Tv heller och säga hur det kommer bli..
Då kan man lika väl skita i att säga något eller?? Vi surferboys håller just nu på att skriva ett mail till smhi och Dmi för en kommentar varför dom inte kan lägga en ordentlig prognos.. -
Jo det borde dom ju klara av med alla hjälpmedel som finns i dag.Men om man dödar alla väder pratare då vet jag inte.
Men det var en bra ide att maila dom.Lägg in svaret på konfen så vi får se hur dom förklarar en nedskruvad kulingvarning.
/F -
Otroligt vilket lyft för konfen med sådana här vettiga och mogna inlägg!
Men jag ska inte klaga på någon, jag minns själv hur jag var när jag gick på mellanstadiet. -
Jag tycker mognadsnivån är något högre än så på dessa inlägg, snarare pubertetsålder och första rejäla fyllan.
”Att tänka fritt är stort, att tänka rätt är större” -
Håller med
Personligen tycker jag det är mer intressant att nya RAF-Jet/2001 och nya NR/2001 kan testas hos Rene Egli from. 1 juli. Med en vindstatistik i juli på >70% av tiden 6-7 Bft så lär det bli bra drag.”Alla surfare”…..thats about sums it all up nicely.
Syster D. -
Dom är rädda för att säga att det blåser mindre än vad det egentligen gör ..tänk om en söndagseglare går och dör för att han blir överraskad med att det blåser 15 m/s istället för 5 m som prognosen har sagt…vilket jävla liv det skulle bli. Dom måste ju ha lite marginal..det är därför man blir så jävla besviken jämt.
Logga in för att svara.