Senaste nytt Forums Älvkarleby

• Älvkarleby

Publicerad av anonym-anvandare på 18 februari, 2004 vid 10:14

Hej

Undrar om det är någon som vindsurfar i Rullsand eller helst i Långsand?
    Har varit upp och kiteat i Rullsand några ggr, men där så ligger Billudde för vinden för ofta.

Så jag är lite sugen på Långsand, men hittar ingen vindsurfingklubb som man kontakta där.
    Så är det någon som har info/åsikter om Långsand vs Rullsand i Älvkarleby eller något telnr till en klubbb där så är jag tacksam för all info.

Mvh
    Henke B

anonym-anvandare svarade 21 år, 10 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • johan_m

Medlem
    18 februari, 2004 vid 11:15

Gå in på Tungsurfs hemsida, vi vindsurfar där när vinden är den rätta.
    Tungsurf

//johan

• anonym-anvandare

Medlem
    18 februari, 2004 vid 12:26

Hej Johan

Tack, jättebra hemsida. I vilka vindar funkar Långsand bäst o hur är det med öppna ytor där? Tänkte om det var en spot ni inte kör så mkt på eftersom den inte va upplagd på hemsidan, eller är det så att den är lite av lokal secret spot?
    Vi brukar försöka komma iväg från Uppsala och upp till Rullsand ite då och då. Har fått för mig att Långsand borde erbjuda fler åktimmar då det verkar ligga mer öppet mor havet. Stämemr det?

Mvh
    Henke B

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA