Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ang: Mistral vision

• ang: Mistral vision

Publicerad av surfgurf på 17 april, 2008 vid 08:53

Jag har windsurfat 2 sommrar och kan grunderna. nu ska ja köpa ny bräda… trött på 80-talsbrädan 😛 Fått tag på en Mistral vision med 170 liter. undrar om någon vet om detta fungerar för en nybörjar som kan grunderna?

Mvh// Gustav

alton0 svarade 11 år, 10 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • oscar

Medlem
    18 april, 2008 vid 08:09

Troligen mer svar om du ställer frågan i huvudforumet…men jag brädan lär funka bra för dig.

• mahi

Medlem
    22 april, 2008 vid 11:25

Om du surfat 2 somrar och kan ta dig från a till b obehindrat på en pråm hade jag, om jag var du satsat på en något mindre bräda (130-150 liter) såvida du inte är en riktig tungviktare. Tror du kommer att tröttna rätt fort på mistralen du beskriver.

• surfgurf

Medlem
    22 april, 2008 vid 13:21

hej.
    Tack för svaren. råkade sätta in frågan i fel forum hehe

• alton0

Medlem
    19 juni, 2013 vid 12:50

hahahahaha*/*/*/*//*

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ang: Mistral vision

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.